ADSL ışığı ve internet dalgalanması

Neredeyse 10-12 gündür 2 saatte bir ADSL ışığı gidip geliyor internet iyice saçmalamış durumda. yaklaşık 2 ay önce hizmet almaya başladım 2 aydır problemler problemler. Destek talebi oluşturuyoruz sahaya bilgilendirme geçilmiştir deniyor. Gelen giden yok ama ertesi gün yeni bir bildirim saha görevlisi kontrolleri tamamlamıştır ve probleminiz çözülmüştür. Ama bilin bakalım 2 saat sonra yine ADSL yok. O kadar bıktım ki interneti kullanmamaya başladım. Kısaca İSS olarak türkneti seçtiğimden pişmanım artık.

Anlık dalgalanma ve anlık kopmalar yaşıyorum. Bildirimi yaptıktan sonra cevap gelene kadar internet kendine geliyor ve arıza giderilmiştir cevabı geliyor ama aynı problemi tekrar yaşıyorum.Telefon hattı splitter kullanmıyorum, hattım direk ankastreye bağlı. Türknetin gönderdiği adama bir ton para vererek CAT6 kablo hattı çektirdim. herşey kitabına uygun ben bu sorunu neden yaşıyorum ?

Diğer konuları okuduğumda aşşağı yukarı istenilenleri paylaşıyorum.



Destek numarası : 39718249

Açtığımız konu neden atlanıyor bunun bilgisini verebilecek olan var mı. Bizden 4 saat açılan konuya yanıt verilmiş bu konuya bakan yok ?

Emrullah Bey, merhaba hat zayıflamaniz çok fazla görünüyor. Internetinizi priz’den mi alıyorsunuz ? Yoksa, dışarıdan bir cat6 kablo ile mi alıyorsunuz?

Ankastre yan blokta olduğu için bizim binaya 50 MT tek parça cat6 çektirdim. Arada hiçbirşey yok modemden ankastreye bağlı

Az önce yeniden kopma yaşadım değerleri tekrardan paylaşıyorum

Ankastre üzerinden ölçüm yapma, yada yaptırma sansınız var mı. Kablo dışarıdan geliyorsa oksit yapmış olabilir üzerinde dış koruma yoksa.

Ankastrenin olduğu yerde elektrik yok bahçede bulunuyor. ama hizmet almaya yeni başladım sayılır. 2 Sene önce bir yangın sonucu tüm kablolar zarar görmüştü bu yüzden belirttiğim gibi kabloları da yeni çektirdim. Ayrıca Çok sağlıklı bir ankastre değil kablolar birbirisi içerisine girmiş ve eski durumda başkasının internetine zarar vermekte istemiyorum.

Anladım hocam yani anlattıgınız duruma göre sorun teknik degil, fiziki bir durum. Ankastre yenilenmesi için bina sakinleri imza toplayıp TT’ye talepte bulunabilir.

1 Beğeni

Yani tam olarak fiziki mi o konuda da emin değilim ayrıca binada bende dahil olmak üzere başka bir firmaya ait fibernet kullanıyoruz. bu yedek internetim ve tek ben kullanıyorum nasıl imza toplayabilirim ? :smiley:

Ankastere’sinden internet çektiğiniz bina sakinlerine duruma anlatıp bir dilekçe yazıp imza toplayabilirsiniz.

Ben TurkNet müşterisiyim düzgün hizmet alamadığım için bu işleri Türknetin halletmesi gerekmez mi ? Bugün içerisinde ben durumu tahmin edip TT ile görüştüm ancak başka bir firma abonesi olduğunuz için biz hiçbir işlem yapamıyoruz, kullandığınız firmanın müşteri hizmetleri ile iletişime geçmelisiniz dediler birşey de diyemedim haklılar

Yan binadan internet almanız TurkNet’in suçu değil ki. Sizin binanızda normal internet için ankastre olmaması altyapı sahibi olan TT’nin sorunu oluyor.

Mehmet bey bu hattı bana yan binadan çamaşır ipi gibi çeken Türknetin gönderdiği kurucu ekip. ki daha sonrasından bina yönetimi tarafından şikayet aldım ve tekrardan elektrikçi çağırıp kablonun yerini düzenlettirmek zorunda kaldım. Ben şimdi tekrardan TT müşteri hizmetlerini arıyorum dediklerinizi aynen iletiyorum. verecekleri cevabı burdan ileteceğim.

Emrullah Bey, söyle düşünün ; 2 blok için bir ankastre koyan TT değil mi ? Evet. Peki siz onay vermeseydiniz TurkNet ekibi o kabloyu çeker miydi ? Hayır. Yani burada sorun 2 blok için bir ankastre koyan TT’nin sorunu oluyor.

Hat zayıflaması çok fazla. Şunu yapar veya yaptırabilir iseniz daha ne bir yorum yapabilirim. Modeminizi kabloyu çektiğiniz ankastreye bağlayıp orada da hat değerlerine ve hat zayıflmasına bakın. 42,9db hat zayıflaması ile sizin 24 almanız bile mucize gibi. Bu arada paket bilginiz nedir?

Mehmet bey haklısınız size bir sözüm yok. Gelen ekip hiçbirşey için benden onay istemedi ki ben vereyim internet hattınız yok burdan çekmemiz gerekiyor 175 tl tutarı var dediler hattı bağlayıp gittiler. Ben şuan Türk Telekom müşteri hizmetleri yetkilisi ile görüşme sağladım bana söylediklerini aynen aktarıyorum " Bize sürekli böyle yönlendiriyorlar, tamam altyapı olarak trafoyu biz koymuş olabiliriz ama siz faturayı o şirkete ödüyorsunuz bu yüzden sizin doğrudan bizimle iletişime geçmeniz yanlış. siz bizim müşterimiz olmadığı için bağlantı bilgilerinize ulaşamıyoruz bu yüzden dolayı durumu kullandığınız internet sağlayıcısı şirkete bildirmelisiniz ek olarak bilgi almak isterseniz tt müdürlüğüne gidebilirsiniz." Şeklinde bir açıklama aldım ki hak veriyorum ben TT müşterisi değilim neden TT ile muhattap oluyorum.
Yeni üye olduğum için 4 saat mesaj engeli yemişim o yüzden mesajımı şuan gönderiyorum. Amacım size ters gitmek değil yanlış anlamayın sadece iki kurum arasında kalmak nedir daha önceden bildiğim için bu topa girmek istemiyorum. Sizden ricam lütfen bana yardımcı olun.

1 Beğeni

Özgür iletişim 35 paketi göksel bey

1 Beğeni

Estağfurullah sizi yanlış anlamıyorum ve sorun yaşayan bir abone olarak illa ki parasını ödediğiniz hizmeti almak istersiniz bunu da biliyorum. Ancak sorun zaten TT’nin hiç bir sorumluluk kabul etmemesi ile başlıyor ve iki şirket arasında bu şekilde bir kopukluk oluyor malesef.