ADSL’den VDSL’e Geçiş

Merhabalar. 1 hafta kadar önce Türknete geçtim. O dönemde müsait port olmadığı için adsl port ile bağlantım sağlandı.

2 gündür adresimi sorguladığımda müsait vdsl portu olduğunu görüyorum fakat açtığım destek kaydına dönüşler ilk olarak port yok sonrasında ise ekiplerden bilgi bekliyoruz olarak gelmeye devam ediyor.

Anlamadığım konu eğer üyeliğimi baştan açsam vdsl portlu olarak muhtemelen şu anda hattım açılacaktı fakat halihazırda aboneliğim olduğu için işlem uzuyor gibi geliyor. Bu dönemde portun tekrardan dolması gibi bir durum yaşamak istemiyorum. İşlemimin bir an önce sonuçlanmasını veya bana daha ayrıntılı bilgi verilmesi gerçekten çok iyi olurdu

Merhabalar, şu anda açık destek kaydınız var ise telefon ile aranıp bilgi almak istediğinizi belirtirseniz temsilci tarafından gerekli bilgi verilecektir. Port durumu anlık olarak güncellendiği için çok kısa bir sürede boş olan port dolabiliyor. Temsilci tarafından arka planda port takibi yapılmaktadır. Şu anda VAE üzerinden mi YAPA üzerinden mi hizmet alıyorsunuz?

Cevabınız için teşekkür ederim. Açık olan destek kaydıma dediğiniz gibi aranmak istediğimi ilettim.

VAE veya YAPA hangisi üzerinden hizmet aldığımı şu an için bilmiyorum fakat santral eski sayılır ve teknik ekip TürkTelekomla iletişim halinde olduğunu belirtiyordu.

Dediğiniz gibi portlar anlık olarak dolup boşalabiliyor fakat 2 gündür sorgulamalarımda vdsl portu sürekli boş gözüküyor.

Rica ederim. OİM - Teknik Bilgiler sayfasından Fiziksel Durum VAE Açık ise VAE üzerinden hizmet alıyorsunuzdur kapalı ve sayfanın altında mod seçebildiğiniz bölüm var ise YAPA üzerinden hizmet alıyorsunuzdur.

Ben de türknete geçtiğimde boş port gözüküyordu fakat türk telekomdan arkadaşı santral dolabında yakalayıp sordum vdsl kablolarının bağlantısı olmadığı için kullanamazsın dedi 1 hafta sonra taktılar türknete yazdım şimdi vsl kullanıyorum sen altyapı sorgulama boş port gözükse bile inanma hemen ilk önce teyit etsinler sonra geçiş yap neyseki ben şanslıydım 1 haftada bağlantım tamamlandı.

1 Beğeni

Merhabalar, konu hakkında açtığınız kaydınızın numarasını bana özel mesaj üzerinden iletin. Bende sizin için gerekli altyapı kontollerinizi yaparak size yardımcı olayım.

Ekipler tarafından arandım tahmin ettiğim gibi Telekom tarafından port yok deniliyormuş.

Benim aceleyle yazmamın sebebi gerçekten boş port varsa başkası kapmadan portu kullanabilmekti. Görünen o ki uzun bir süre daha ADSL ile devam edeceğim. İlginiz ve alakanız için teşekkür ederim.