ADSL’den VDSL’e Geçiş Problemi

Merhabalar,

Mevcut Türktelekom’da olan hattımızı TürkNet VDSL’e geçirmek için sözleşme yaptık. Tüm aktivasyonların yapıldığı bilgisi verdiler ve modemi kargoladılar. Modem geldiğinde tek yapmamızın modemi takıp bağlantıları yaptıktan sonra kullanıcı adı ve şifreyi modem arayüzünden girmek olduğu söylendi.

Söylenenleri yaptım, hattım aktif oldu gibi ama 75Mbit’lik sözleşme yapmıştık hattım şu anda 12Mbit gözükmektedir. VDSL’e mi geçiş sağlanamadı ben anlamadım. Hızı için zaten TürkNet’i seçmiştim

Acaba TürkNet’e geçmekle hata yaptık :frowning: Dakika 1 Gol 1

Merhaba bu linkten altyapı sorgulama yapıp ekran görüntüsünü paylaşabilirmisiniz

1 Beğeni

Testleri yaptım, modem arayüzündeki gözükenleri ekledim. Hız testi yaptığımda 9 Mbit çıkıyor şu anda.

Hattı takalı 10 dk oldu acaba oturması zaman mı alır geçişlerde.

Modem hat değerlerinizi atabilirmisiniz?

1 Beğeni

bazen vdsl dolu olarak gözüke bilir birde gündüz alt yapı sorgulama yapar mısınız.

Ben dahil bu sorunu yaşayan çok kişi oldu. 3 gün İnternetsiz de kaldık. Ama sonra vdsl tanımlandı.

Attığım görselde sağdakiler modemdeki değerlerim

Adsl portunda şuan hattınız. Vdsl’e geçişiniz tamamlanmamış anlaşılan.

Multi port değil anlaşılan fiziksel olarak VDSL porta geçiş yapılacaktır bu süreçte kısa bir kesinti olur ve VDSL’e geçersiniz. Ha eğer ki multi portsa uzaktan bir ayar değişikliği ile hemen olur. Turknet online işlem merkezinden destek kaydı açın. İlgileneceklerdir.

Yanıtlar için teşekkürler. Online işlem merkezi üzerinden talep açtım. İnşallah ilgilenirler :pray:t2:

1 Beğeni

Merhaba @feyza74, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşırsanız size bu konuda yardımcı olup süreci hızlandırmaya çalışabilirim. Sizden dönüş bekliyorum.