Abonelik olmasına rağmen müşteri temsilcisi yok diyor

Normalde telekomdan TurkNet 'e geçecektik fakat TurkNet 'te ki müşteri hizmetleriyle anlaşamadığımız için yapamadık. Telekomu iptal ettik modemi ayaklarına kadar göttürdük. TurkNet 'e başka firmadan geçiş için yaptığımız başvuruyu iptal ettik ve sıfırdan normal olarak başvurduk ve 17 haziranda saat 22 00da sözleşmeyi imzalatmaya geldiler. Tam olarak 7 gün geçti hala bağlamaya gelmediler interneti bende destek başvurusunda bulundum. Bana verilen cevap ise öyle bir başvurunun veya aboneliğin bulunmadığı. Oimde sözleşme belgesi ve paket bilgileri var özgür iletişim 100.

Geçiş mi yapmaya çalışıyorsunuz ? Geçiş yapmaya çalışıyorsanız eğer Türktelekom aboneliğinizi iptal etmemeniz gerekiyordu. TurkNet otomatik olarak Türktelekom’dan geçişi yapacaktı fakat Türktelekom iptal olduğu için devreniz de iptal olmuş oluyor.Baştan kurulum yapmanız gerek. Şuanki aboneliğiniz iptal edilmeli ve ardından tekrardan sıfır kurulum olarak başvurunuz yapılmalıdır. Geçiş işlemlerinde kurulum ekibi gelmez. Bir de eski aboneliğinizden kayıt açma olasılığınız var mı ? Çünkü iptal etmiş olduğunuz abonelik 1 ay açık kalıyor diye biliyorum. En sonki abone numaranız ile giriş yapmanız gerekmektedir.

Ne geçişi kardeşim okumadın mı yazdıklarımı? Telekomu iptal ettik diyorum.

Öncelikle okuduğumu belirtmek isterim. Muhtemelen yanlış abonelik üzerinden destek kaydı açıyorsunuz. TurkNet’e iki kez başvuruda bulunmuşsunuz. TT’den TurkNet’e geçiş için diğeri ise TurkNet sıfır kurulum için. Şuan açtığınız kayıt geçiş aboneliğinizdeki kayıt. TurkNet sıfır kurulum aboneliğinizdeki kayıttan yazınız

Az önce iptal edip tekrardan yaptık ben modemi ücretsiz sanıyordum hatta bundan önceki “sıfırdan” modem bizden kurulum ücreti sizden demişlerdi ama maile gelen modem ücreti 375 tl.

Modem ücretli eğer Fiber altyapısı varsa ücretsiz. VDSL altyapıda modem ücretlidir.