Abonelik İptali Sorunu

Öncelikle merhabalar ve sağlıklı günler,

Resmi sitede verilen talimatlara göre hazırladığım maili dilekçe, kimlik fotokopisinin önü ve arkasını jpeg formatında iptal-faks@TurkNet.net.tr adresine defalarca yollamama rağmen otomatik gelen cevaplarda hatalı işlem yaptığım söyleniyor, dediğim gibi denilen şekilde yaptım ne harf ne noktalama ne de dosya formatı hatası olmadığını biliyorum. 10/22/2020 tarihinde tarafıma hizmetiniz, talebiniz üzerine durdurulmuştur mesajı geldi daha sonra uygulamada 444 TL faturayı görüp modem kargosu henüz varmamış ondan dolayı yazıyordur diye düşündüm. Yarın da verilen faks adresine ıslak imzalı şekilde dilekçe ve kimlik kartımın ön ve arka yüzünün fotokopisi eklenmiş bir şekilde gönderimde bulunacağım. Umarım şikayet sayfalarında okuduğum durumlar başıma gelmez ve adına yarışır bir şekilde en kısa sürede sorunum TurkNet tarafından çözülür. Almayı bırak aktivasyonu yapılmadan iptal başvurusunu gerçekleştirdiğim, modemini iade edilmek üzere anlaşmalı kargoya verdiğim ve tarafıma durdurulmuştur diye bildirilen hizmetin faturalandırmasının olmayacağını düşünüyorum, dilekçeyi yazar gerekli belgelerle fakslarım kargo da birkaç gün içinde elinize ulaşır diye tahmin ediyorum. Bu konuda içimi rahatlatacak bir dönüş yapabilirseniz çok sevinirim.

Şimdiden teşekkür ediyorum,sağlıklı günler.

Edit: verilen adrese yolladığım iptal mailinin örneği buyrun bakın dosyalar da jpeg formatında her şey sitede olduğu gibi neden ret yiyorum?

Eğer mail ile işlem yapıyor iseniz dosya formatı jpg olacak JPEG değil. Konu kısmında da sadece abone veya müşteri numarası yazacak. İptal işlemi onaylandığı zaman size telefon ile dönüş yapılır ve sesli onayınız alınır

1 Beğeni

Pekala jpg olarak gönderdiğim de olmuştu aynı şekilde dönüş aldım. Modem olayı konusunda bir bilginiz var mı acaba?

1 Beğeni

Modem konusunda bir bilgim yok maalesef. Ama eğer modeminiz yoksa aldığınız modem hem uygun fiyatlı hem de başka operatörlerde kullanabileceğiniz bir modem. İsterseniz iade etmeyebilirsiniz. Modem iadesi ile ilgili Destek kaydı üzerinden verilen cevabı esas alın

1 Beğeni

Peki faturalandırılma ile ilgili bir bilginiz var mı? Tarafıma sadece modem gönderilmişti daha kurulum bile yapılmadı.

Evet önceleri dakikasında ulaştığım müşteri hizmetlerine günlerdir ulaşamaz oldum, harfi harfine doğru e-faks adresine attığım mailler güya hatalı çıktı, bugün normal faks yolladım kırtasiye almıyor karşı taraf dedi. Sanırım okuduğum tüm şikayetler yerindeymiş, pazartesi günü kargo ile yollarım iptal dilekçesini artık onda da bir sorun bulunursa adlı yerlere başvuru yapmanın vakti gelmiş demektir. Çok yazık oldu görsen koskoca şirket dersin ama iptal etmek isteyince bin dereden su getiriyorlar, yazık gerçekten.

26 Ekimde turkiye.gov.tr üzerinden abonelik iptalleri yapılmaya başlanacak.

Hizmet alamadığınız için faturalandırma olmayacak.