Abonelik Belgeleri ve Genel Olarak Süreç

22.09.2021 tarihinde başvuru yapmış olmama rağmen belgeleri imzalamam için önce bir hafta sonraya tarih verip sonra da verilen tarihte evime gelinmedi. Müşteri hizmetlerini arayıp "Ekiplerimiz gerekli çalışmayı yapacak."tan başka bir cevap alamıyorum. Firmanız yüzünden evden çalışan ve uzaktan ders gören biri olarak mağdur oldum. Ekiplerin verilen tarihte gelmemesinin dışında bir bilgilendirme yapmaması da çirkin. Aynı gün içinde yaptığım dört farklı müşteri hizmetleri görüşmesinde öncesinde ekiplerin saat 18.00’a kadar mesaisi olduğunu sonra da bana verilen randevunun 21.30’da olduğunu öğrendim. Verilen saatte de gelen giden olmadı. Cep telefonumda kullandığım operatöre 100 TL’den fazla miktarda para verip bir ek paket satın almak zorunda kaldım yaşatılan mağduriyetten ötürü. Gerçekten ama gerçekten çok kötü bir ilk izlenim.

1 Beğeni

@EFG özelden müşteri numaranızı bırakın. size yardımcı olacaktır.