75mbts geçişten sonra internet kesilmesi ve modeme gelen saçma değerler

Türktelekomdan türknete geçiş yaptım sırf 75 mbts hız alabilmek için bundan önce ki tarifem 24mbts 6 mbst uploadım vardı ,türknete geçtiğimde ise 35mbts 6 mbts upload alıyordum tam değerlerle ve ayın 12 sinde 75mbts tanımladım ve internetim tanımlanmasıyla kesilmesi bir oldu sonra türknet kendisi bir arıza talebi oluşturdu uygun hızda internet gelmiyor diye eve gelen telekom çalışanı beni arayıp burası 100mbts desteklemiyor diyip paketimi değişirsem bağlarım filan dedi ben de nasıl değiştireyim filan dedim sonra hızımı 20mbts yaptı nasıl yaptı bilmiyorum tekrar geri aradım dedim internetimi eskisinden kötü yaptın dedim bana diyorki paketini düzelt, bana bu hizmet sunuldu diye aldım ben zaten ve ilginç tavırı vardı sonra arıza kaydı oluşturuldu tekrar müşteri sorumluluğunda dendi sonra türknet yine tekrar arıza kaydı oluşturdu SAHADA FİZİKSEL SORUN TESPİT EDİLMİŞTİR diye şimdi o kadar saçma sapan değerler geliyor ki modeme,telekom çalışanı hıza herhangi müdahelesi olabiliyor mu ki ? 6mbts upload alırken şuan 1 alıyorum ve indirme hızım 40 ile 50 arası çok saçma değerler. Telekom çalışanı 100mbts hızı görüyor ve bağlamıyor keyfince gibime geliyor ve bana diyor ki 24mbts destekler burası en fazla, ben zaten 35mbts D 6 mbts upload alıyorum nasıl 24mbts desteklesin bu sorunu nasıl çözebilirim.
destek no :42206597
VDSL Training Status: Showtime
Mode: VDSL2 Annex B
VDSL Profile: Profile 17a
Traffic Type: PTM Mode
Link Uptime: 0 day: 0 hour: 28 minutes

   VDSL Port Details       Upstream         Downstream
           Line Rate:      0.929 Mbps       53.097 Mbps
Actual Net Data Rate:      0.909 Mbps       53.015 Mbps
      Trellis Coding:         ON                ON
          SNR Margin:        7.9 dB            8.1 dB
        Actual Delay:          0 ms              0 ms
      Transmit Power:      -13.4 dBm          14.5 dBm
       Receive Power:      -28.5 dBm          -1.3 dBm
          Actual INP:        0.0 symbols       0.0 symbols
   Total Attenuation:       15.1 dB           15.9 dB

Attainable Net Data Rate: 0.876 Mbps 52.568 Mbps

  VDSL Band Status    U0      U1      U2      U3      D1      D2      D3

Line Attenuation(dB): 5.6 26.6 41.9 N/A 13.9 36.1 49.4
Signal Attenuation(dB): 5.6 26.8 N/A N/A 13.9 36.1 49.4
SNR Margin(dB): 8.1 7.9 N/A N/A 8.1 8.1 8.1
Transmit Power(dBm):-23.2 -13.9 -128.0 N/A 12.5 7.7 6.7

Modemi fabrika ayarlarına geri döndürüp tekrar kurulum yaptınız mı? Sanki dslam da bir sorun var gibi. İletim ve dönüş güçleri eksi değerde çok saçma.

2 Beğeni

İlk türknete geçişimde sıfırladım ama adam aşağıda baya oynamalar yaptı hızım 10 mbts değerlerine kadar düşürmüştü modem de sıkıntı yok gibi başka bi adsl kablo ile denedim yine aynı aşağıdaki kablolarda bi sıkıntı çıkmış mıdır acaba ?

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 12-03-2021 10:05:36

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 14-03-2021 15:39:00

Arıza ID :2021031400083383860

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2021031400198178297

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : AÇIK

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : 88064/8192/V

Upload Çıkış Gücü : -13.4

Download Çıkış Gücü : 14.5

Upload Kapasite Hızı : 846 kbps

Download Kapasite Hızı : 52120 kbps

Upload Mevcut Hızı : 909 kbps

Download Mevcut Hızı : 53015 kbps

Upload Noise Margin : 7.8 dB

Upload Attenuation : 5.6 dB

Download Noise Margin : 8.0 dB

DownloadAttenuation : 13.9 dB
aynı cevaplar

Portla alakalı bir durum olabilir. Bir daha tt çalışanları tarafından böyle bir tavırla karşılaşırsanız ismini öğrenip gerekli şikayetleri tt müdürlüklerine yapın. Bana da benzer bir cevap vermişlerdi ben peşini bırakmadım. Şimdi arızadan öncekinden daha iyi değerler alıyorum.

1 Beğeni

Yarın ilk işim TT müdürlüğüne gidecem ama ne diyecem adamlara burda toplasan 20yi geçen türknetli yoktur bingöl gibi küçük ildeyim sistemlerden hiç bir şey gözükmüyorsa ve bir şey yapılmıyorsa ne anlamı var ki?

Ben de küçük bir şehirde yaşıyorum. Siz zaten tarife yükseltmeden önce 35/6 gibi bir hız alıyormuşsunuz. Yani tarife değiştirmenizle bu 24e düşmez. TT çalışanları genelde bu sizin hattınız max 24mb destekliyor yalanını kullanıyor. Burada Türknet’in de suçu var ve devreye girmesi gerekiyor. Size 75mb paket satıyorlarsa ve sizin bu hıza uygun olduğunuzu söylüyorlarsa bu hızda hizmeti almanızı sağlamakla yükümlüler. Hattınız desteklemiyorsa yaptıkları yanlış bilgilendirme sebebiyle tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz. Ama burada genelde suçlu tt oluyor. Çünkü size o hızları alacağınız portları vermek istemiyolar. Gidin müdürlüğe önceden aldığınız hızı belirtin ve eğer hattınız yeni tarifenize uygun değilse size yazılı bir şekilde bunu belirtmeleri ve tüketici mahkemesine başvuracağınızı söyleyin. Yok eğer hattınız uygunsa bu süre boyunca neden sorunun çözülmediğini sorun. Bu konuda da hukuksal yollara başvurabilirsiniz. Size hattınız 24 mb destekliyor diyen çalışanla da yüzleşebilirsiniz.

Dediğiniz her şeye katılıyorum gerçekten bu kadar uğraştırmaları çok zoruma gidiyor bide beni özelden arayıp söylemesi daha da kötü yarın ilk işim o olacak zaten türknette gereğini yaparsa bir şeyler söylerse sabırla beklerim fakat ortada bişey yok döngüye giriyor her şey ,teşekkürler bu arada türknetten daha yardımcı oldunuz.

1 Beğeni