Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 10 gün önce TurkNet’e geçiş işlemlerimi başlattım ve sadece internet istedim telefon paketi istememiştim gereksiz oluyor zaten diye. Altyapım 70 mbps destekliyor olmasına rağmen şuan adsl hızı alıyorum. Superonline’dan geçiş sağladım ve oradayken adsl hizmet alıyordum. 5 gündür TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden atmadığım mesaj istemediğim destek kalmadı ama bi türlü çözemediler sorunumu. Ne yapmam gerekiyor bana yol gösterebilir misiniz? @Selcukssn kardeşim senin bu konularda bilgili olduğunu gördüm sana da extra olarak danışmak istedim, yardımcı olabilir misin?
Modeminizin VDSL destekli olması gerekiyor. Modem ayarlarından VDSL yapınız
Destekliyor hocam VDSL. Başka modemle de denedim yine olmadı.
O zaman modunuz değiştirilmemiş. Online işlemlerden VDSL moduna almalarını talep ediniz.
5 gündür bunu talep ettiğimi sorunun port değişikliği yapılmamasından kaynaklı olabileceğini ya da onların modumu değiştirmemesinden kaynaklı olabileceğini söylediğim halde inatla işe yarar bir şey yapmıyorlar. İlgileniyoruz diyip geçiştiriyorlar sadece.
Doğru olabilir. VDSL gözüküyor aslında.
Modemim AirTies Air5650v3 modeli. Müşteri hizmetlerinin anlattığı şekilde kurulum yaptım ama hala adsl hız alıyorum. Modem ayarlarından değişiklik yapıp adsl2 ve adsl2+ gibi şeyler vardı onları kapatıp vdsl açık bıraktım bi ara ama onda da internetim gitti. Tekrar düzeltmek zorunda kaldım.
hocam.modemk.resetleyip kurulum yaparken vdsl secin sorun duzelcektir bence
hocam kurulum yaparken vdsl seçme gibi bir seçenek yok ki direkt olarak TurkNet kullanıcı adımı ve şifremi girebiliyorum o kadar. şu an modem dsl ayarlar kısmından adsl2 ve adsl2+ yazan yerlerin tiklerini kaldırdım vdsl seçili olmasına rağmen yine düzelen bir şey yok.
Merhaba, “MultiMode” etkinleştirir misin?
TurkNet Online İşlem Merkezi den destek.kaydi acip belirttiniz mi. belirttiyseniz sorun. bugun duzeltilir
5 gün önce açıp her türlü sorunu açıkça yazıp ssler bıraktığım halde yardımcı olmuyorlar.
olurlar bazen aksakliklar oluyo hafta sonuda araya girdi sonucda @EFG yardimci olur rahat ol
umarım. çok teşekkürler yardımlarınız için.
Hocam benim hattıma telefon numarasının tanımlanmamış olması asıl sorun olabilir mi acaba? Bana abonelik sırasında telefon istiyor musunuz dediklerinde istemediğimi belirtmiştim çünkü bu devirde neredeyse kalmadı bile ev telefonu.
Sanmıyorum ama Temsilci arka planı inceleyecektir mutlaka.