(7. gün) Port Yok Sorunu YAPA'dan Vae'ye Geçiş

1 Temmuzdan beri İstanbul Eesenler Fevziçakmak’taki bir altyapı çalışmasından sonra hızım 12’den 4 mbs gibi komik değerlere düştü. Zaten yeni tip 7 saha dolapları geldiği için de ben yapadan vae’ye geçişte bulunup 35 mbs hız almayı hedefliyordum.Pazartesi talebim oluştu ve TurkNet bana geri dönüşte bulunup boş port olduğunu geçebileceğimi ilettiler.
Ama ne olduysa bir anda 5 gündür geri dönüş yapmayan müşteri hizmetleri Cumartesi boş port olmadığını beklemem gerektiğini söylediler. Benim portum kime verildi ve ben mağdur oldum. 5 gün boyunca dönmeyen müşteri hizmetleri portun dolmasını mı bekledi ?

Türk Telekom TurkNet anlaşmazlığı ve TurkNet’in VAE yerine YAPA kullanmak istemesi nedeniyle olmuş olabilir. Benim duruma benziyor port sıkıntısı olduğu için bekliyorum 3 aydır. Arada boşalıyor port ama sağolsun TurkNet sonuç alamayınca kapattığı için her zaman işlemlere baştan başlayınca kaçırıyor o boş portu da.
Sen de muhtemelen 3 - 6 ay beklersin.

2 Beğeni

Aynı durumu ben 1 aydır yaşıyorum.

Hatta 1 aydır benim YAPA bağlantısı bile yoktu. Cuma günü YAPA yı düzeltiler. Ama boş port için beklemeye devam.

Lütfen TurkNet Forum adminleri bakabilir mi bu konuya TurkNet müşteri hizmetlerinin sistemi yüzünden 6 ay bekelmek istemiyorum. 4 mbs hız alıyorum boş port olunca da başkalarına kaptırmak istemiyorum. Benden sonra başvuran kullanıcılar bile şu an oturduğum yerde vdsl kullanıyor.

Her bölgede böyle mi bilmiyorum ama genelde Türk Telekom, TurkNet i sona atıyor ya da boşluyor, umursamıyor. TurkNet de haklı olarak kendi YAPA altyapısından hizmet vermek istiyor. Kullanıcı 1,5 km den fazla mesafede olsa dahi böyle olunca mağduriyet yaşanıyor kullanıcı tarafında.

Umarım sorununuz çözülür. Yoksa buradaki moderator arkadaşların dediği gibi taahhütsüz bir iss TurkNet kimse zorla tutmuyor!

Eminim ki ben herhangi bir TurkNet yetkilisi bunun üzerine düşse bu sorunu çözecek. Çünkü buradaki Türk Telekom ekipleriyle her konuştuğumda TurkNet için kötü yorumlar yapıyor ve mırın kırın yaparak sorunlarını çözüyorlar ve kendileriyle konuştuklarımda dolapta boş portun olduğunu söylemelerine rağmen internette boş port gözükmüyor.

Türk Telekom Saha ekibiyle iyi iletişim kur. Onlar daha iyi bilir yardımcı olurlar. TurkNet Online İşlem Merkezi dekileri beklersen uzayabilir.

Bizim buradaki Tt saha ekibinin numarasina nereden ulasabilirim ? İlla hat sahibinin mi gorusmesi lazim yoksa oğlu olarak gorusebilir miyim ?

12 Tem 2020 Paz 12:31 tarihinde Bilal ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <turknet1@discoursemail.com> şunu yazdı:

Denk geldiğinde sokakta filan konuşacaksın artık :sweat_smile:
Hat sahibi farketmez ya normal sohbet et durumunu anlat. Adamın suyuna git. :grin:

1 Beğeni

@HKN @bekir.kopuz bu sorun hakkında nasıl çözüme ulaşabilirim. Müşteri hizmetleri geç döndüğünden dolayı boş porta geçemiyorum.

Bağlı olduğunuz İlçenin Telekom müdürlüğüne gidip port talebinde bulunabilirsiniz.

Bu sabah Türk Telekom çalışanı ile yaptığım görüşmeden sonra sorgulamada boş port olduğu gözüküyor. Lütfen işlemi hızlandırıp bu portu da başkası almadan beni geçirebilir misiniz ?

Merhaba,

Bu konuyu servislerimiz üzerinden destek kaydıyla iletir misiniz?
Forum’da bu şekilde bir işlem yapmıyoruz.

Bu tam olarak ne anlama geliyor Bekir Bey

Umarım bugün boş gözüken porta beni aktarmışlardır

telefon onaylanmış boş port varsa 3 güne geçersin.

Bugün boş port vardı bu geri dönüşten 30 dakika sonra gözükmemeye başladı başkası aldı o portu yoksa benim üzerime mi geçirildi acaba ? Yoksa daha yeni mi port aranıp bulunacak

ilk önce telefon başvurusu kabul olması lazım sonra internet başvursuna geçiyorlar o zaman porta bakıyorlar. Umarım bakmışlardır ve onlara düşmüştür port ama sanmıyorum. TurkNet her defasında baştan başlıyor sürece sorun orada işte.

Eğer bugün boşalan portu da kaptırdıysalar direkt iptal işlemimi başlatıp tüketici haklarına başvuracağım bu süreç için.

Tüketici haklarına ne için başvuru yapacaksınız?