5ghz bağlantı kopma sorunu

TurkNet’ten aldığım ZYXEL VMG-3625 T50B Modemde firmware güncellemesinden sonra 5GHZ ağında internete bağlanamıyorum. 2.4GHZ de 35mbps alırken 5GHZ’e ağına geçtiğim zaman hız testi bile yapamıyorum no internet connection hatası alıyorum çözümü bilen varsa yardımcı olursa sevinirim şu an modemde yüklü olan firmware: V5.50(ABPM.5)F1

Aynı sorun bendede var

1 Beğeni

5 ghz kanalı 64 ten yukarı bir kanala alıp denermisiniz

1 Beğeni

Tüm kanalları denedim en fazla 1 saat çalışıyor sonra yine bağlanamıyorum.

Merhaba

Modemdeki wifileri iki ayır ve wifi ismi boşluksuz türkçe karakter içermesin bu şekilde sorun devam ediyorsa en iyisi zyxel firmasına danışmak olacaktır.

2 Beğeni

Cemal arkadaşımın dediklerine ek olarak aynı anda hem 5ghz ve 2.4 GHz kanalları açık olsun.

3 Beğeni

@TahaOzkan, @CKLasT’in yönlendirmelerini bir deneyin. Sonuca ulaşabilirsiniz.

Dediği gibi en iyi sonuca modem üretici firmanız ile iletişime geçerek ulaşabilirsiniz.

2 Beğeni

İkiye ayrılmış bir şekilde kullanıyorum zaten Türkçe karakterde yok dediğiniz gibi yapayım o zaman Zyxel müşteri hizmetlerini arayacağım. Teşekkürler.

2 Beğeni

Bir de 2.5GHz ağında en fazla 9 kanal var 12 13. Kanalları nasıl aktif edebilirim?

Kablosuz şifreleme türü wpa2 seçili ise kanal sayısı bildiğim kadarıyla 13 olmalı.

Kablusuz güvenlik modu WPA2-PSK ama hâlâ yok 13. Kanal

Kablosuz Kanal seçim menüsünün ekran görüntüsünü paylaşır mısınız mümkünse