50 Mbit Bağlantı ile google bile açamamak?

Selam Herkese ,

3-4 yıldır Turknet VDSL Kullanıyorum. Modemim Asus DSL-AC52U en son yüklü firmware yüklü izmir’de Atatürk/Bornova’dayım. 1 hafta 10 gün kadardır, Modemim bağlı gözükmesine rağmen sayfaları açamıyorum. Evde 4 PC 2 Laptop var. PC’ler Kablo ile bağlı, bağlantı DSL sabit ve İNTERNET ışığı yanıp sönüyor. Modemin ara biriminden baktığımda da bağlı görünmesine rağmen sayfaları açamıyorum. örneğin hız testi sayfasına girmek için enter’a basıyorum dakikalarca bekliyorum. açılamadı uyarısı alıyorum aynı işlemi 4-5 defa yaparsam bazen açılıyor , hız testi yapınca 48-50 mbit görüyorum. neredeyse web’de gezdiğim tüm sayfalarda aynı problemi yaşıyorum.

4-5 defa Destek kaydı açtım. Verdikleri otomatik cevaplar da sonuç da hiç değişmedi.
önce telekom saha ekiplerine yönlendirdik diyorlar. Onlar sorun görmüyor.
Sonra Turk.net bana modemi resetleyin, Turk.net DNS’lerini girin o şekilde deneyin diyor.
Sonuç hiç değişmiyor. 3-4 yıldır hiç sorun yaşamadığım bu hizmetten artık umudumu kesmek üzereyim. Evden çalışıyorum.Çocuğum EBA kullanmak zorunda …10 gün benim için çok uzun bir süre. Bu mesajları bile mobilden bağlanıp notebook’tan yazıyorum , neden çünkü turknet sayfa açamıyor…Tahhüdüm yok , en olmadı farklı bir firmaya geçiş yapacağım.

hat değerlerinizi paylaşın 8.8.8.8 8.8.4.4 veya 1.1.1.1 1.0.0.1 dna deneyin anlayan arkadaşlar yorumlayabilşr

Tracert Sorgusu ve DSL Hat Değerlerim


BlackOwl ın dediği dnsleri denediniz mi? DNS i sadece modem üzerinden değilde windows üzerinden de deneyin.

1 Beğeni

tabi denedim. hatta tüm ISP’lerin dns’lerini Google Open DNS Yandex DNS ;Hatta DNS denince aklınıza gelebilecek tüm dns 'leri denedim.Hem modemden hem PC’den

Ayrıca sorunu da yine kendi yöntemimle çözdüm. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlara tavsiye ederim. benim bağlantı hızım 50 Mbit’di. Turknet Online işlemlerden bunu 35 Mbit’e düşürdüm.
SNR Margin değeri doğal olarak , 8.5’lardan 12,5 'lara çıktı. ve kopma olmadan şu an kullanabiliyorum. Stabilite için 10 Mbit daha yavaş kullanmaya razıyım. En kesin çözüm bu, yoksa Turknet Destek hattı - Turk Telekom Saha ekipleri arasında Top gibi gidip geliyorsunuz ve sorun çözümlenmiyor. Keşke 10 gündür bunu akıl edip deneseymişim…

2 Beğeni

Sizin adınıza sevindim. Rica etsem son yazdığınız iletinin alt tarafındaki “Çözüm” butonuna basar mısınız?

2 Beğeni