5 gündür internetin olmaması

Merhaba, tam 5 gündür İstanbul Kağıthane’de internete bağlanamıyorum. Online işlemlerde Türk Telekom kaynaklı olduğu ve belli bir saat sonra çözüleceği yazıyor ve bu 5 gündür böyle. Evden çalışıyorum ve telefon operatörüme bu ay iki aylık fatura ödeyeceğim. Aynı bölgede bu sorunu yaşayan var mı?

Merhaba, TT müdürlüğüne veya çalışma yapılan bölgede ki ekiplere durumu sorun.

1 Beğeni

Merhaba, turk net müsterisi olarak benim turk telekoma neden sormam gerektiğini anlamadım. Dalga gecermis gibi 5 gündür belli bir saat yazılıyor aciklamaya o saat gectiginde de farklı bir mesaj ile o saat ileriye dogru güncelleniyor. Bu BEŞ gündür böyle ve siz de modeminizi yeniden başlatın rahatlığında bir açıklama yapıyorsunuz. Benim muhattabım sizsiniz. Sizin muhattabınız da TT. Bir zahmet TT den daha tatmin edici bir açıklama isteyin. 5 gün fatura ödemezsek ensemizdesiniz. 5 gün internet yok TT ye sorun diyorsunuz.

Fark etmez; X firmasına ait olun, arızanın kaynağı TT olduğu sürece çözebilecek, çözmesi gereken firma yerleşik operatör yani TT’dir. Zaten, TT durumu bildirir ki o sistem mesajını direkt TT bildiriyor TurkNet’e ki sizler gibi mağdur olan kullanıcıların bilginize aktarılıyor ki en doğal hakkınız.


Bazen o vakitten daha önce, sonra hizmetiniz erişime açılabiliyor yani bu vakit arızanın türüne, bölgesel nedenden dolayı değişebilmektedir. Bizler, bu süreçte sabırlı ve anlayışlı olmamız gerekiyor.


Arızanız giderildikten sonra buradan “Fatura Borcumu Öğrenmek İstiyorum” kayıt açın ve Temsilciye " Hattımızı, mücbir sebepten dolayı X süresince kullanamadım ve hizmetimin kullanamadığım gün sayısınca faturama indirim talep ediyorum, iyi günler dilerim" diye belirtin.

2 Beğeni

"Farket"mediğini söylemeniz çok iyi oldu. Sizi aradan çıkarmak gayet mantıklı. Aynı maliyete 50 mbit fiber alayım TT’den en azından sorun olunca sizin bu sinir bozucu rahatlığınızdan kurtulmuş olurum.

Yanlış anladınız, “Fark etmez” yani kastım; Bu gibi TT tarafından oluşmuş sorunlara, arızalara kullanmış olduğunuz ISS yetkisi yoktur bu arızalara.

Kimse bu konu da mağdur olmak istemez ki ben ve bazı kullanıcılar da bu tarz sorunlar yaşadı, yaşıyor ama sorunun kaynağı TT olduğundan dolayı yetki ve müdahale TT’ye kalıyor doğal olarak.

2 Beğeni

Ek olarak bütün alt yapı TT üzerinden gidiyor ve internet sağlayıcıları kullanıcılarını mağdur etmemek için ve internet deneyimi yaşatabilmek için TT’den internet portu kiralıyorlar.

İnternet sağlayıcıları bir sorun olduğu zaman mecburen TT’nin dolabını ve kablolarını elleyemeyeceğinden dolayı TT’ye bildiriyor ve onlarda duruma el atıyor veya atmıyor.

Bizler internete para veriyoruz ve port parasınıda bizler ödüyoruz yani en üst söz hakkı bizde sayılıyor çünkü bulunduğumuz İnternet sağlayıcısı sadece bize aracılık yapıyor ama kiralanan dolap ve alt yapı bize ait.

Bir sorun olduğu zaman otomatik olarak TT’ye bildiriyorlar fakat TT ilgilenmediği zaman bizim araya geçmemiz bu durumu daha da hızlandırıyor.

TurkNet müşterisi olarak benim düşüncelerim bu şekilde. Umuyorum ki size yardımcı olabilmişimdir. :slight_smile:

2 Beğeni

Sorunun turk net’i nasıl ilgilendirmediğini, aradan nasıl kolayca sıyrılmaya çalıştığınızı, konuyu “biz de aracıyız napalım” durumunda özetlediğiniz için ve bu yüzden
Turk net i neden kullanmamam gerektiği ile ilgili çok yardımcı oldunuz.

Taahhütsüz ve ne zaman zam yapacağınız belli olmayan 100 tl lik 36 mbit internet yerine 24 ay 110 tl 50 mbit fiber ek olarak -200 tl hosgeldine geceyim en azından sorun olunca muhattap bulurum.

Teşekkürler :slight_smile:

“aradan nasıl kolayca sıyrılmaya çalıştığınızı” kişisel olarak söylüyorsanız şahsım adına hiç bir arıza, konu veya şikayetten sıyrılmaya değil, aksine yardımcı olmaya çalıştım, çalışırım.

“Turk net i neden kullanmamam gerektiği ile ilgili çok yardımcı oldunuz.” Çarpıtmayı özellikle size, burada yardımcı olan ve olabilecek kullanıcılara böyle davranmanızı yanlış buluyorum. Böyle bir düşüncem olsa ki olmaz, postunuza gerekli ve doğru olan açıklamayı yazmam.


Kullanıcı olarak belirteyim: Bu sorunları özellikle sizin sorununuz, diğer bildiğiniz/bilmediğiniz operatör kullanıcıları da yaşıyor ki TAAHHÜTSÜZ hizmetin avantajı oluyor yani bu sorunların, operatör kaynaklı olduğunu veya operatörün yetersiz kaldığını düşünürseniz TAAHHÜTLÜ bir operatöre geçebilir ve orada da her hangi bir sorun yaşadığınız zaman 24 ay beklemek zorunda kalırsınız veya sözleşmeyi bozar maddi koşulları karşılarsınız. Sanmayın, farklı bir operatör de hiç sorun yaşamayacağınızı çünkü: Hiç bir firma size sorun yaşamayacağınızı temin edemez.

Size, bir bilgi dahi paylaşabildiysem ne mutlu bana. Ben teşekkür eder, iyi geceler dilerim. :new_moon_with_face: