5 gündür artik yeter lütfen yardim edi̇n!

Değerli forum üyeleri artık gerçekten bunaldım 5 gündür sorunu çözen ne bir yetkili ne teknik destek elemanı var. 2 Senedir TurkNet Kullanıyorum ilk artık iptal dilekçemi göndereceğim.
Lütfen başına gelen varsa yada bilen varsa yardımcı olsun bu internetten ekmek yiyemiyoruz şuan.

Sorunum : 6 Gün önce internetim gitti ve geldiğinde normal şekilde ne telefonla nede bilgisayarlarla internete bağlanabiliyoruz , bağlanmak için 1.1.1.1 cloudflare eklentisini kullanmak zorunda kalıyorum ama buda telefonlarda olmuyor yada başkası bağlanamıyor.

YAPILANLAR
1-) 10’dan fazla temiz kurulum dns çerez vb sildim
2-) Farklı Modem denedim sorun aynı
3-) Temiz kurulum yaparken *****adsl@TurkNet ve şifreyi girince artık onuda yapmıyor ve ıss başvurun diyor.
4-)Tracert ve siteye ping gönderiyorum maalesef ping ve tracert gelmiyor.

AMA HALA NORMAL DİYOR TurkNet TÜM DOSYALARI EK OLARAK GÖNDERİYORUM BİLEN LÜTFEN YARDIMCI OLSUN ALLAH AŞKINA…

Merhaba, Sisteminiz IP almıyor olabilir. Lütfen arama ekranından CMD yi açıp şu komutları uygulayıp dener misiniz ?

Komut isteminde, aşağıdaki komutları listelenen sırayla çalıştırın ve ardından bağlantı sorunun çözülüp çözülmediğine bakın:

netsh winsock reset yazıp Enter tuşuna basın.

netsh int ip reset yazıp Enter tuşuna basın.

ipconfig /release yazıp Enter tuşuna basın.

ipconfig /renew yazıp Enter tuşuna basın.

ipconfig /flushdns yazın ve Enter tuşuna basın. bilglisayarı yeniden başlatarak test edin

Sonuçla ilgili dönüş yapmanızı bekliyorum.

2 Beğeni

Bilgisayar odaklı yaklaşmışsınız ama telefonlarla da bağlantı sağlanamadığını söylemiş arkadaş. Modem IP alamıyor olabilir mi?

Bilgisayar’ı bir çözelim telefon için olan kısmını da tarif edicem.

1 Beğeni

Sevgili dostlar güvenli profilde takılı almış TurkNet profilim sorun çözüldü hepinizden allah razı olsun

2 Beğeni