5 buçuk aydır çözülemeyen altyapı sorunu

İlçe merkeze 2 km uzakta köy altı yerleşim yerinde yaklaşık 25 yıldır kurulu olan bakır altyapı ile hizmet alıyordum. Ana hat üzerinde sürekli kazı işlemi olduğundan 15 ten fazla ek oluştu. artık arızayı tespit edemiyorlar. Hatlarda sinyal kaybı var. Telefonlar aranamıyor. Arama yapılamıyor. İnternet hız düşük. İnternette 1 gün çalışsa 5 gün yok. Bölgede mobil operatör olmadığından sabit telefona mahkum kullanıyoruz. Sorun yaşayan 72 abone varmış. En son dolap konacak dediler 2 ay önce. Gelen giden yok. Bölgede adresleme olmadığından telefonu kaptan açtıramıyor. 6 aya yakın kullanılmayan sürelerin iadesini nasıl alabilirim? Ne zaman arasam arıza giderildikten sonra iade başvurun diyorlar. Arızanın giderilme süreci çok uzadı.

Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne şahsen gidip durumu iletin. Ayrıca btk üzerinden telefon şikayeti ile kayıt oluşturun. Twitter üzerinden Telekom destek hesabına açık açık durumu iletin. Twitinize milli eğitim bakanlığı ve Telekom hesabını etiketleyip uzaktan eğitime katılamadığınızı Telekom un altyapı problemini çözmediğini yazın

Telekom müdürlüğü TurkNet abonesi olduğum için içeri bile almadılar. Gerçi giden turktelekom aboneleri de bir sonuç alamadılar. Dİğer her yolu denedik. Hatta meclis üyesi tanıdık devreye sokuldu sonuç yok. Neymiş santrale uzakmışız. Hatları kapatmayı düşünüyorlar mış.

Hatları kapatıp tümden internet mi vermeyecekler?

hayır. Ana hat bakır 2-3 km den geliyor. Ana hatta arıza olduğundan tekrar hizmet vermeyi düşünmüyorlarmış. Çekecekleri 3km fiber koyacakları 1 tane tip-23 dolap. Ama bunu yapmaktan acizler. Maliyet fazla olduğundan yapmak istemiyorlar.

1 Beğeni

Yatırımlara devam ediyorlar, siz de Twitter üzerinden Türk Telekom hesabına yazın. Uzaktan eğitim için internet altyapı çalışmalarının hızlandırılmasını isteyin.