4 Aydır internet yok yardım

4 aydır internet yok artık yetkili biri yardımcı olabilir mi?
-30.09.2020 tarihinde destek kaydı açtım
-Bakır kablo hasarı var denildi
-31.10.2020 tarihinde sorun çözülecekti (çözülmedi)

Bu konuda TurkNet in birşey yapabileceğini sanmıyorum. Bölge Telekom Müdürlüğüne gidip bilgi alabilirsiniz. Bu kadar uzun sürdüğünü göre muhtemelen kablolar çalınmıştır.

1 Beğeni

Bölge Telekom Müdürlüğüne neden ben gidiyorum anlamıyorum Türknetin iletişim içinde olması gerekmiyor mu bu ne saçmalık beni bilgilendirmeleri lazım yalan yalan copy paste cevaplar atmaları değil böyle 1-2 gün daha sürer ise müdür cem beye kadar ipe tutacağım çok az kaldı sinir hastası olacağım nereden bulaştım bu firmaya.

Sorunun tam olarak TT’nin kendisinden internet almadığın için umursamaması. Telekom müdürlüğünde proje bölümüne git ve derdini anlat. En kısa zamanda gerekli kontrolleri yapıp işlem yaparlar. Bugün bir arkadaşımın sorununu bu şekilde çözdüm.

Cem ÇELEBİLER umursamıyor. Bizzat denedim ben böyle şeyleri :slight_smile:

Yazıp yazıp siliyorum çok az kaldı davalık olmama 4 aydır internet nasıl olmaz rezil müşteri hizmeti rezil yöneticileri olan firma daha sözünü türk telekoma geçiremiyor ben gideceksem firmaya oraya abone olurum size neden olayım beş para etmez TurkNet.

TurkNet size çok iyi bir paket sunmuyor ise farklı operatör tercih edebilirsiniz. Forum kurallarını tam olarak okumadım o yüzden tavsiye edemiyorum :slight_smile:

Elbette onlar ile iletişim halindedirler. Kablo yok ise baska firmadan da hizmet alamazsınız. Gidip konuşmanızı tavsiye ediyorum.

TurkNet berbat hizmete devam ediyor 12/11/2020 günü doldu internet gelmedi destek kaydı inceleniyor yazıyor bir geri dönüş alamadım…

telekom ekipleri geldi yeni kablo çaktılar şuan baska operatöre gecmek ıstedıgımde altyapı bulanamıyor hatası alıyorum.

Güncel sorun devam ediyor

Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Ne yazık ki genel arıza süreciniz hala devam ediyor. Bilmenizi isterim ki genel arızanın tek çözümü yerel operatör tarafının gerekli işlemleri yapmasına bağlı… Biz TurkNet olarak her genel arızayı detaylı olarak yerel operatör tarafına baskı kurarak iletiyoruz. Arıza çözümü için işleme alıyorlar ancak bazı durumlarla süreç uzayabiliyor ki sizde şu an bu süreçten dolayı mağdur oluyorsunuz. Keşke bu tür durumlara TurkNet’in ve diğer operatörlerin müdahalesi söz konusu olabilse… İnanın kimse kullanıcılarını mağdur etmek ve bu kadar uzun süreli internetsiz bırakmak istemez. Online İşlem Merkezinde açtığınız destek kaydınıza cevap verildiği gibi konu takibimizdedir. Kısa süre içerisinde gerekli tüm çalışmanın yapılabilmesi için arkadaşlarım mücadele veriyorlar. Umarım kısa süre içerisinde sorun çözüme ulaşır ve internetinize kavuşursunuz. Üzülerek söylüyorum ki bu aşamada Telekom’un çalışma yapmasını beklemenizden başka bir şey yapamazsınız.

4 ay eminim yapılıyordur gerekli çalışmalar artık umrumda değil abonelik iptali için hafta içi e devlet üzerinden başvuracağım hemen sonra direkt olarak TurkNet için suç duyurusunda bulunacağım alt katımdaki mileni kulanıcısının interneti 1 gün sonra geldi benim 4 aydır yok rezil firma TurkNet😅