35 diye aldık 5 çıktı

2 günlük aboneyim ve turk.net hız testi değerleri

1 Beğeni

Kablosuz test yapıyorsunuz. Kablolu bir biçimde test yapabiliyorsanız buraya sonuçlarını paylaşırsanız sizi ona göre yönlendirebilirim.

1 Beğeni

Modem hat değerlerinizi atarsanız yardımcı olabiliriz.

Hat değerlerine nereden bakıyoruz

1 Beğeni

Modem araüyüzünden xDSL istatistikleri

Başka bir sağlayıcıdan geçişmi yaptınız ?

Evet Baska bi sağlayıcı

Online işlemler üzerinden paket değişikliği kısmından kayıt açın düzeltilir.

1 Beğeni

Paket değişikliği ile ilgili bişey yok online işlemlerde

Yardım merkezi işlem kısmına bakın

1 Beğeni

Online işlemlerde oyle bişey de yok :neutral_face:

1 Beğeni

1 Beğeni

Sanırım henüz daha aktivasyon tamamlanmamış. İşlemler bittikten sonra Teknik & Destek > Yardım Merkezi > İşlemler > Paket / Tarife / Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum > **İnternet paket değişikliği menüsünden işlem yapabildiniz mi? Kısmından Hayır seçerek destek kaydı oluşturun vdsl geçmek istediğinizi belirtin şartlar uygunsa geçişiniz sağlanır

3 Beğeni

Daha geçişiniz sağlanmamış bile. Bu tür konularda bilinçsiz hareket edip her zaman karşı tarafı mı suçlarsınız ?

1 Beğeni

Modem aktivasyonunu yaptım 7 ile kullanıyorum suan artıs var

22 Eki 2020 Per 22:58 tarihinde Muhammed ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <turknet1@discoursemail.com> şunu yazdı:

1 Beğeni

aktivasyon tamamlanmamış büyük ihtimalle siz eski sağlayıcınızın sinyali üzerinden hizmet almaya devam ediyorsunuz. Aktivasyon tamamlandığında online işlem merkezi üzerinde gerekli menüler açılacaktır.