Kablosuz test yapıyorsunuz. Kablolu bir biçimde test yapabiliyorsanız buraya sonuçlarını paylaşırsanız sizi ona göre yönlendirebilirim.
Modem hat değerlerinizi atarsanız yardımcı olabiliriz.
Hat değerlerine nereden bakıyoruz
Modem araüyüzünden xDSL istatistikleri
Başka bir sağlayıcıdan geçişmi yaptınız ?
Evet Baska bi sağlayıcı
Online işlemler üzerinden paket değişikliği kısmından kayıt açın düzeltilir.
Paket değişikliği ile ilgili bişey yok online işlemlerde
Yardım merkezi işlem kısmına bakın
Online işlemlerde oyle bişey de yok
Sanırım henüz daha aktivasyon tamamlanmamış. İşlemler bittikten sonra Teknik & Destek > Yardım Merkezi > İşlemler > Paket / Tarife / Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum > **İnternet paket değişikliği menüsünden işlem yapabildiniz mi? Kısmından Hayır seçerek destek kaydı oluşturun vdsl geçmek istediğinizi belirtin şartlar uygunsa geçişiniz sağlanır
Daha geçişiniz sağlanmamış bile. Bu tür konularda bilinçsiz hareket edip her zaman karşı tarafı mı suçlarsınız ?
Modem aktivasyonunu yaptım 7 ile kullanıyorum suan artıs var
22 Eki 2020 Per 22:58 tarihinde Muhammed ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <turknet1@discoursemail.com> şunu yazdı:
aktivasyon tamamlanmamış büyük ihtimalle siz eski sağlayıcınızın sinyali üzerinden hizmet almaya devam ediyorsunuz. Aktivasyon tamamlandığında online işlem merkezi üzerinde gerekli menüler açılacaktır.