30 gün önce DSL ışığımız söndü ve bir daha yanmadı. TurkNet destek kaydı açtık ve ekip yönlendirdiler. Gelen ekip tarafından bize verilen bilgi “Türk Telekom etiketleme yapmamış” oldu. Türk Telekom’a bildirileceğini söylediler anak 30 gündür Türk Telekom arızayı çözdüğünü belirtiyor ancak bizim arızamız devam ediyor. Lütfen biri bize yardımcı olsun canlı derslere katılamıyoruz, evde 3 öğrencimiz var ve derslerden geri kalıyorlar.
Merhaba, öncelikle yaşanılan sorunun bu kadar uzun süredir devam ettiği için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Ben hızlıca hizmetinizi detaylı olarak kontrol ederek destek kaydınızı ilgilenen yetkili arkadaşıma ileteceğim. Bir gelişme olduğunda size destek kaydınızdan ve buradan bilgi veriyor olacağız.
Telekom ekipleri bina girişinde yeni bir etiketli uç bırakmış iseler daireye giden kablonun onunla birleştirilmesi gerekiyor. Orayı bir kontrol edin. @EFG bey takibi yapıyor ve iletmiştir yetkililere. Eğer adınızın yazılı olduğu kablolar bağlı değil ise siz de bağlayabilir veya bir elektrikçiden destek alabilirsiniz bu süre içinde.
Maalesef TurkNet saha ekibi 2 defa geldi ve hala etiket bırakılmadığı için işlem yapamayacaklarını belirttiler. Etiket olduğu takdirde saha ekibi gelip bağlantı yapabilir ancak etiket bırakmıyorlar 32 gündür.
32 günün sonunda gelen cevap bizi güldürdü Etiket yok, kablomuz iç tesisat olmadan ankastre kutusuna direkt ulaşıyor. Etiket olmadığı için ankastre kutusunu da kontrol ettiremiyoruz ki gelen TurkNet saha ekibi bile etiket olmadan işlem yapamayacağını belirtmesine rağmen Destek Ekibinin bu kadar acemice cevap vermesi şaşırttı bizi. Mümkünse lütfen başka birini bizimle ilgilenmesi için yönlendirin.
Dairenize giden kabloyu biliyor iseniz geçici olarak sizde bağlayabilirsiniz. Daha sonra elektrikçiden boncuk klemens alıp kalıcı şekilde bağlantıyı yapabilirsiniz.