3(üç) Defa Başvuru Aşamasında Hata Oluştu

Artık bu tür şeylerden uğraşmaktan bıktım. Her başvuru yenilediğimizde “kimlik no uyuşmazlığı” hatası alıyorum. Bu hatayı TurkNet’e ilettiğimde “Bu hatayı biz bulmuyoruz, önceki internet sağlayıcınızın sunduğu hata.” diyorlar. Ayrılmaya çalıştığım internet sağlayıcısını her defasında aradığımda “Evet kimlik no uyuşmazlığı var.” diyorlar. Teyit ettiriyoruz, hiç bir hata yok. Tamam birinci geçiş başvurusunda gözden kaçırıldı bu hata ikinciye de hadi neyse ama üç oldu. Bu sorun bu arada karşı tarafta oluşuyor. Buraya yazmamın nedeni karşı tarafta ilgili muhattap bulamamam. Hata yoksa geçişi neden onaylamıyorlar? Bu geçiş işlemleri 3 haftadır sürüyor. Ve hep aynı şeyleri yapıyorum, daha farklı ne olur bilmiyorum. Evdekiler de haliyle “E olmuyorsa şu anki firmada kalalım. Yapacak bir şey yok.” diyorlar. Bu geçiş işlemleri bıktırdı. Şunu da ekleyeyim, diğer şirketin ilgisizliğini Twitter’da ve Şikayetvar’da yazdım. Herhangi bir dönüt alamadım. Ben vu şirketin internetini kullanmak istemiyorum. Bir yol gösterin lütfen.

En güzeli geçiş yapmaktansa bir kereliğne o defteri kapatıp. Yeni bir başlangıç yaparak, başka bir firma ile sıfırdan başvuru yapın… evet bağlantı ücreti alabilirler ama bu dertle anlaşılan çok uğraştıracak. Eğer port sıkıntısı yoksa sorun yaratan firma ile ilişkiyi tamamen kesin gitsin.

Abi port sıkıntısı var işte, yoksa dünden çıkmaya hazırım. Anlamıyorum, kimlik uyuşmazlığı hatası veriyorlar. Arıyoruz “Hata yok.” diyorlar.

Eğer çözüm yoksa boş port var mı yok mu nasıl öğrenebiliriz?

Merhabalar, tarafımıza başvuru gerçekleştirdiğiniz sırada kullandığınız iletişim numaranızı özel mesaj üzerinden iletirseniz incelemek ve yardımcı olmak isterim :innocent:

1 Beğeni