3 Haftadır Sorunumu Çözmeyen Türk Telekom Saha ve Yerinde Destek Ekiplerinin Yetersizliği

Bayramdan itibaren internet hizmetim kesildi ve bu sorunla ilgili olarak defalarca destek kaydı açtım. Her defasında, “O gün gelecek, bu gün gelecek, şu gün gelecek,” diye erteliyorlar. Üstüne üstlük, belirttikleri gün geldiğinde ne gelen var ne de giden. Kafadan atma bir biçimde geldiklerini ve kontrol sağlandığını iddia ediyorlar, sonra da sorunun iç tesisatımda olduğunu söylüyorlar.

Yerinde destek ekibi geldiğinde ise, “Sorun iç tesisatta değil, kutudan kaynaklı,” diyerek çelişkili bilgiler veriyorlar. Yeni tesisat çekilmesi talebimde ise, tek başına bir çalışan gönderiyorlar. Bu çalışana, 7 basamaklı ve sadece bir buçuk metre uzunluğunda bir merdiven verilmiş. Tek başına çaresizce bir şeyler yapmaya çalışıyor. Çalışana suç bulmuyorum, çünkü bu durum onun sorumluluğunda değil. Ancak şirket olarak yetersiz kalıyorsunuz!

Artık sabrım tükenmiş durumda. Size son bir süre tanıyorum: 7 gün. Eğer bu 7 gün içerisinde sorunum giderilmezse, aboneliğimi iptal edeceğim. Bu kadar basit! müşteri memnuniyetini hiçe sayan bu tavrınıza karşı daha fazla tahammül göstermeyeceğim.

Ya hizmetinizi düzeltin ya da benden bir müşteri olarak vazgeçin!

Selamlar @mert1335, kaydınızı ve bildiriminizi inceledim. Konuyu ilgili birime aktararak öncelik ve hassasiyet talep ettim. En kısa sürede gereken işlem gerçekleştirilecek. Takip ediyorum.