Yaklaşık 3 haftadır düzgün internet kullanamıyorum. Arıza kaydı oluşturup gerekli her türlü bilgiyi verdim. Arızayı modemde buldular ve yeni modem takınca bir süreliğine düzeldi. 1350 TL’ye TurkNet destek ekibinden modem satın aldık ayrıca arıza iç tesisatta tespit edildiği için 300 TL faturama ücret yansıdı (destek için gelen arkadaş ücret yansımayacağını söylemişti, özellikle sordum çünkü aynı modemi internetten daha ucuza alabilirdim fakat destek parasını da içine sayalım diyerek aldık). Şimdi modemi değiştirmeden önce olan sorun tekrar yaşanmaya başladı, 4 gündür gün içinde internetim 2 dakikada bir kesiliyor. Teknik desteğe yazdığımda bana ekip yönlendirebileceklerini ve sorun iç tesisatta ise 300 TL ücret yansıyacağını tekrar söylüyorlar. Modemi alalı bugün 10. Gün ve 6. Günden beri internet kesiliyor. Bir hafta bile düzgün internet kullanamadım, üstüne 300 TL para verdim. Gelip sorunu modemde tespit edip değiştirdiler, şimdi çözemedikleri sorun için tekrar ücret talep ediyorlar. Bu nasıl bir hizmet anlayışı ben anlamadım. 35/6 Mbps paketimin değerlerine bakın 1 dakikalık bağlantı süresinde downstream hata sayısına bakın, aldığım hızı söylemiyorum bile.
Selamlar @erdew, rica etsem forum profilinize müşteri numaranızı ekler misiniz? Yardımcı olmak isterim.
Selam Alper Bey, teknik ekibin ilgisizliğinden dolayı aboneliğimi taşıdım, teşekkür ederim yine de.