3 gündür olmayan internet

Merhaba,
4 Şubat Perşembe gününden beri arıza sebepli olduğu söylenen durumdan dolayı internete erişimim yok. Bu arızanın ne zaman biteceği söylenmediği gibi herhangi bir başka yanıt da alamıyorum. İnternete erişimimin böylesine önemli olduğu bir zamanda TurkNet tarafından mağdur edilmek güvenimi sorgulamama neden oldu. Zaten sürekli olarak internette kopma oluyor, bazen birkaç saat hiç gelmiyordu. Güç bela bir arıza kaydı bırakabildim. Destek Numarası: 41243125. Bu konuda desteğinizi rica ediyorum.
İyi günler dilerim.

Arıza durum mesajı OİM Ana Sayfası’ndamı çıkıyor?

Evet, giriş sayfasında görebiliyorum.

Öngörülen arıza çözüm tarihinin orada yer alması gerekiyor diye biliyorum.İsterseniz bağlı olduğunuz Türk Telekom Bölge Müdürlüğü ile iletişime geçerek arıza hakkında bilgi alabilirsiniz.

Bu şekilde bir bilgi verilmiş. Tarih bilgisi bulunmuyor. Ayrıca hangi TT Bölge Müdürlüğü’ne bağlı olduğumu nasıl öğrenebilirim? Avrupa yakasında iki tane bölge müdürlüğü varmış.

Oturduğunuz İlçe / İl şeklinde internet üzerinden arama yaparak ulaşabilirsiniz.

Çok teşekkür ederim.