3 Gündür İnternetim Yok

Destek numaram 43988832.
Evden çalışıyorum ve üstüne üstlük yarın final sınavlarım başlıyor. Maalesef hiçbir şekilde ilgilenildiğini hissetmiyorum. Hazır cevapları yazmanın hizmet olduğunu düşünmüyorum. DSL ışığım bazen hiç yanmıyor, bazense yanıp sönüyor. 3. günümüze girmemize rağmen sadece 1 kere arayıp Türk Telekom kontrol ediyor diyolar, Türk Telekom da bir sorun yok diyor. Evdeki her şeyi kontrol ettim ve iç hattı kontrol ettirdim bir sorun yok. Bu sorun da Türk Net’in kronik sorunu olduğu bariz belli. Müşteri hizmetlerinin kötü olduğunu duymuştum ama bu kadarını beklemiyordum. 3 gündür çalışamıyorum, üstüne üstlük yarın sınavlarım başlıyor. Teşekkürler TurkNet(!)

1 Beğeni

Samet Bey, merhaba böyle bir sorun yaşadığınız için üzgünüm. Abone numaranızı benimle paylaşır mısınız ? Size yardımcı olmaya çalışayım.

1723318 müşteri numarası

Samet C. iPhone

Bilgilerinizi arkadaşlarıma ilettim. Gelişme olduğu zaman size konu üzerinden bilgi vereceğim. Sizde bu süre zarfında TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden arıza kaydı oluşturur musunuz? Eğer mevcutta bir arıza kaydınız varsa bir işlem yapmanıza gerek yok.

3 gündür arıza kaydım var zaten hem sınavlarımı yaktınız hem işimi :smiley:

Arıza kaydınızı DSL ışığı yanmıyor şeklinde açtınız ise ve bina girişinde ki ankastrede kablolarınızda sorun yok ise. Modemi de kontrol ettiniz ise Destek kaydından gelecek cevabı bekleyin. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür :pray:

1 Beğeni

Türk Telekom size atıyor, siz de geri Türk Telekoma atıyosunuz. Bu sonsuz bir döngü gibi bir şey. Zaten sizde biliyorsunuz ki sizlere gelen en çok şikayet DSL ışığının yanmaması ile alakalı.

Merhaba, Belki TurkNet’in çözebileceği bir durumdur. Arızanız Telekom ile ilgili bir olaysa maalesef, burada TurkNet’in arıza iş bildirmesinden başka yapabileceği bir durum yok. Süreç uzarsa veya olumsuz sonuçlanırsa bana özelden ulaşabilirsin.

Türk Telekom’un zaten yavaş çalıştığını biliyorum fakat sınavlarım olduğunu ve evden çalıştığımı belirttim fakat Türk Telekom tarafından da dün arıza yok dendi, bugün zaten bakılmadı. Umuyorum kısa sürede çözülür. TurkNet’i sevdiğim için geçtim, umarım pişman olmam.

Evet, bir hayli yavaş çalışan Telekom pandemiye dayanamıyor :slight_smile: Yetkili Moderatör bu durumu, ilettiğini de belirtmiş. Umarım en kısa süre de arızanız giderilir. :hammer_and_wrench:

1 Beğeni

Sorununuz çözülmez ise bu posttaki yöntemi uygulayabilirsiniz. Sabah erkenden gelmişler uyguladıktan sonra. :slight_smile: