Merhabalar,
3 gündür internet erişimi sağlayamıyorum. Sorun ping yavaşlık vb. değil komple internetim ve telefon hattım yok. Evden çalışma yapılan bu dönemde inanılmaz bir mağduriyer mevcut.
Olay şöyle başladı; 2 gün önce sokağımızdaki kutuda TT ekipleri altyapı değişikliği yaptılar ve o günden beri internete ulaşım sağlayamıyorum. Binamızdaki TT abonleri 1-2 saatlik kesintinin ardından kullanımlarına devam ediyorlar. Çalışma yapan ekiplerle yüzyüze görüştüm, TT kaynaklı bir sorun olmadığını TurkNet ekiplerinin hattı yeniden aktif etmeleri gerektiğini söylediler.
Ancak 3 gündür arıza TT ve TurkNet ekipleri arasında birbirlerine atılıyo. Arıza tespiti yapılıyor mesajı benimle günde sadece 1 kez sabahları otomatik olarak paylaşılıyor. Sorun şu ki esasında arıza yok, sebep belli.
Bu süreçte en kötü olan şey ise gerçekten bu arıza için aslında kimsenin birşey yapmaması. Sadece TT iş emri üzerinden arıza sende mi bende mi oyunu oynanıyor. Ne bana ulaşan bir TT yetkilisi var ne de TurkNet yetkilisi var.
Konuyla ilgili destek için her kanalı deniyorum bir de burayı denemek istedim. Çünkü TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden süreç zerre ilerlemiyor ve tabiri caizse müşteri hizmetleri ölü taklidi yapılıyor.
Destek No: 39187192