3 gündür arızam giderilmiyor

Merhaba 47341100 destek kaydım 4 gündür çözülemedi.Modemimde dsl ışığı yanmıyor. Destek ekibi saha ekipleri inceleyecektir demesine rağmen 4 gündür herhangi bir gelişme olmadı.Sorunumun ne zaman çözüleceği hakkında herhangi bir bilgide verilmiyor.Mağduriyetimin en kısa sürede giderilmesini istiyorum.Teşekkürler.

Geçmiş olsun ben de de hız artırılması sonrası modemi yeniden kurdum diye dsl gitti 17 gündür ilgileniyoz diyolar hiç bir gelişme yok umarım seninki daha çabuk çözülür.

Selam, Recepcetin hoş geldin!

Son gelen 2 yanıtı paylaşır mısınız?

Merhaba Recep Bey,
Kalıcı çözüm sağlamak için saha ekipleri çalışmalara devam etmekteler.
Ekipler santralden ankastre kutusuna kadar olan bağlantılarınızın kontrollerini sağlayacaklardır.
Sizi saha ekiplerinden gelecek dönüş doğrultusunda en kısa sürede tekrardan bilgilendireceğim. Bu süre zarfında problemin daha net çözüme kavuşması için modeminizi açık tutmaya devam etmenizi rica ediyorum.
İyi günler dilerim.

Merhaba Recep Bey,
yönlendirdiğim ekipler santralden ankastre kutusuna kadar inceleme sağlayabiliyor.Bir bilgi alırsam sizi haberdar edeceğim.
İyi günler dilerim.

Çalışmalar devam ediyor… Kaydımızı takip edelim.
Mağduriyetinizi anlıyorum, kimse bu sorunlar ile uğraşmak istemez doğal olarak.
Arızanız giderildikten sonra Temsilciye “X günlük arızam giderildi. Sizden ricam; X gün kadar mecbur sebepten kullanamadığım gerekçesiyle X günlük kullanamadığım hizmetin, faturama yansıtılmamasını talep ediyorum” diye belirtin.

Arızam tam 5 gündür çözülemedi. Destek ekibi sadece ilgileniyoruz diyor.Kimseyle iletişim kuramıyor ve bilgi alamıyorum.Hiç bir şekilde muhattap bulamıyorum.Turknet bu konuda beni hayal kırıklığına uğrattı.Sorunum devam ederse en kısa sürede çözülmez ise üyeliğimi sonlandırmayı düşünüyorum.

Abone numaranızı alabilir miyim? (Özelden)