25 gündür yapılamayan Nakil süreci

25 Gündür nakil işlemi için bekliyorum. Birçok destek kaydı açıp sorunumu ilettim.Her hafta 1 kere birisi arayıp süreci hızlandırıyoruz dedi.Rica ediyorum birisi bana ulaşabilir mi gerçekten problemimi çözmek için.

Neden bu kadar uzadı, Telekom kaynaklı bir problem mi oluştu ? Detaylı bilgi verirmisiniz ?

Hiçbir şekilde bir yorumda bulunmuyorlar.Sorunun ne olduğunu bile söylemiyorlar. Teknik ekip sizi arar diyorlar.İlk gün de aynı şeyi demişlerdi zaten.Türk telekomdan kaynaklı mı diyorum, bilmiyorum falan diyor müşteri hizmetleri olduğuna inandığım kişi.Sorununuzu ekledim hızlandırıyorum bilmem nereye yolladım falan diyorlar sadece.

1 Beğeni

Nakil alacağınız adreste internet kullanımı var mı? Yani altyapı sorunu yaşanıyor olabilir mi?

1 Beğeni

Bir çok ağ mevcut. Ana caddede merkezi bir yerdeyim.Nakil başvurusu yapmadan önce 35 mbite kadar altyapı gözükürken. Şimdi burda altyapı zaten var yazıyor. Yani nakil için bişeyler yapmışlar gibi duruyor.Ancak teknik ekip öylesine bile aramadı.Sorun türk telekomdansa ve etiketleme yapmadılarsa veya gelmiyorlarsa, gene türknetin iletişime geçmesi gerekmiyor mu onlarla? Ayrıca dediğim gibi sorunun ne olduğunu bile söylemiyor kimse.

1 Beğeni

Sorgu sonucu o adreste hizmet alınıyor olduğu için öyle görünebilir. Bina girişinde bulunan ankastreye adınıza etiketli kablo bırakıldı mı kontrol ettiniz mi?

3 Beğeni

şu an baktım yapmamışlar

2 Beğeni

Komşulara da sordum TurkNet ve turktelekom kullanıyor hepsi.

2 Beğeni

Açık destek kaydı dsl ışığı yanmıyor kategorisinde ise saha ekipleri kontrol edecektir

1 Beğeni

Nakil destek sürecinde olduğu için o kategoride destek kaydı açamıyormuşum.Hata verdi yani

1 Beğeni

Anladım. Açık destek kaydına not olarak etiketleme yapılmadığı bilgisini yazın

1 Beğeni

Yazdım da, ayın 4 ünden sonra 4 farklı kayıt alt alta yazmışım her 2-3 günde bir. Ayın 16 sında cevap verdiler o da iptal talebinde bulunduğum için.Bunu da sallayacaklarını sanmıyorum. Kaç senedir kullanıyorum TurkNet 'i, insanlara da tavsiye ediyordum. Kullanıcı sayıları artınca cevap verme hızı 2 haftaya mı çıkıyor, o da iptal talepleriyle falan.Başka iss ten TurkNet 'e geçme sebebimiz de bu gibi sorunlardı zaten.Kaliteli kurum da olmadığı için yolunu güzel bulmuş hepsi. Youtubetan, neden zam yaptık videoları yapıp sevimli gözükmek yerine müşterilerine düzgün hizmet vermeyi amaçlasaydı bu firma zaten 150 tl olsa da öderdi çoğu kişi.

2 Beğeni

Şahsen ben ödemezdim 150 TL. TurkNet her alanda Türkiye’de internetin öncüsü olmuştur, gerek kotasız AKNsiz internet gerek taahhütsüz paketleri ile öncüdür. Bu özgür ve cesur şirkette destek olmak internet kullanıcısının olarak benim için odevdir… fiyatını 150 yapıp diğer sağlayıcılar gibi birilerinin işine geldiği davranan şirket benim için boştur değersizdir. (Bu arada kesinlikle fanboyluk ile karıştırılmasın)

Sergen Bey merhaba,

DM üzerinden benimle müşteri no’nuzu paylaşır mısınız?

2 Beğeni