25 gündür devam eden hız sorunu

Sabah saat 6:00 da İnternet normale dönüyor

Saat 8:00 den sonra durum bu

Saat 11:00 gibi düzeliyor ve akşam 4:30 da Hız 5mbps nin altına düşüyor Sabah 6 :00 ya kadar evde destek ekibi geldi sorun bulamadı ortak çalışma başlattılar ölçüm yaptılar portu değiştirip gittiler ama sorun aynen devam ediyor başka iss ye geçsem sorunum düzelirmi

özellikle tt’ye geçersen %99 düzelir :smiley:

60 km yol gitmem gerek geçiş için kargo firması gelmiyor bulunduğum bölgeye

Hat değerlerinizi bekliyorum. Ayrıca Temsilciler ne diyor bu işe ?

Hiç bir şey demiyorlar portu değiştirmişler bir hafta böyle kullanın olmazsa tekrar kayıt açarsınız diyorlar

=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.12.21.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_B

INP downstream: 0
INP upstream: 0
shineGINPdownstream: 0
shineGINPupstream: 0
reinGINPdownstream: 0
reinGINPupstream: 0

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 51196 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 8188 kbps

near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 7
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime :1 day, 1:02, 23 secs
DSL activetime :0 min, 13 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 17.6 dB
output power upstream: 6.9 dbm
attenuation downstream: 14.4 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 19.9 dB
output power downstream: 13.2 dbm
attenuation upstream: 27.3 dB

Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 32- 63: 07 78 99 99 aa aa bb bb bb bb bc bc cb cb cc bc
tone 64- 95: cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc dc cd
tone 96-127: cc cc cd cc cc cd cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc
tone 128-159: cc cc cc cc cc cc cc cc cb cc cc cc cc cc cc cc
tone 160-191: cc cc cb cb cc bb cb bc bc cb cb bb bb bb bb bb
tone 192-223: bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb
tone 224-255: bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb bb ab bb bb bb

Hat zayıflamanız var. Ek, dsl prizi, splitter kullanmayın veya yenileyin. Elektrikçi ile iç tesisat (ankastre/direk kablo) kontrolü yapınız. Kablo da sorun yok ise farklı 2 damar bağlayın Reglet’e veya yenileyin bağlantınızı. Kablo kaynaklı bir sorun ise Cat6 23awg Nexans, Reçber, Erse markalı Cat6 kablo öneririm.

Modem direk bağlı hatta , ek yerini yeni bağladılar . Modemde sorun yok 3 modem denedim aynı . 25 gündür böyle , hattın geçtiği yerde baya büyük ağaç kesmişler ondan şüpheleniyorum . Netflix te 220p zor izleniyor

Ek mi var? var ise ne ile bağladılar.

Birbirine güzelce dolayıp tek tek bantladılar hocam

Ek kullanmayın zayıflamanın kaynağı olabilir bugün bir arkadaş ek değiştirdi farklı bir kablo ile 10db düştü zayıflama. Tavsiyem ek’i kaldırın kablonuz uzunsa rj11 ile xdsl girişine takın modemin. Kablonuz yetmiyor ise lehimleme işlemi yaparak üstüne macaron kılıf ile kapatabilirsin veya direk gres yağlı yak konnektör kullanın. Bantlama en az etkili yöntem içlerinde.

Hocam ek yoktu rj11 vardı ucunda daha önce takmışlardı Telekom yetkilisi kesip ek yaptı ben de birşey demedim . Ek yerlerini lehim yaptıracağım pazartesi elektirikciye

Bende aralıktan beri muzdarip aynı bu durumdan hocam

Sorununuz inşallah düzelir hocam

1 Beğeni