20Gündür çözülemeyen sorun

almam gerekenden düşük hız konusunda açtığım kayıttan sonra onun giderilmesini beklerken bu sefer de internetim komple gitti. Günde ara ara gelip gidiyor. oimde dedikleri telekomun kablolorunda ezilme varmış, işin ilginç yanı karşı dairede oturan kardeşim de türknetli o daire 8 ben daire 9 ve yan binada referans olarak türknetli olan arkadaşımda internet var. altı üstü bir port değişecekler 10 gündür bu sorunla uğraşıyoruz. Yazık.

Merhaba

Destek kaydınız açıksa. Destek no’la yetkililer baksınlar.

açık hala muhmmed beyle yazışıp duruyoruz

Sonuç olarak bir yere varıldımı ?

özelinizden son yazışmayı attım destek no 49705245

rekora gidiyoruz 13 gün ile

2 Beğeni

@Erol.k, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden bu sorununuzu belirterek paylaşır mısınız?

Abi tamam anladım işiniz gücünüz var ama birazda anlayış gösterin ekiplere. Hangi arızaya gidecekler, tamam Telekom bu baştan savma iş yapıyorlar ama ekip kar yağışından dolayı gelmiyoruz demiş neyini anlamıyorsunuz ki?

13 gün önce kar mı vardı, bilip bilmeden yorum yapma istersen.

13 gün önceden bahsetmiyorum zaten. Attığınız ekran görüntüsüne istinaden yazdım.

konu başlığını okursan ayın 15inde arıza kaydı oluşturduğumu ve sorunun devam ettiğini yazdım. karla vs ne alaka

1 Beğeni

Tamam abi sen haklısın. Yazdığım yorumlar için de kusura bakma. Benim hatam.

1 Beğeni

estağfurullah. o mesaj dün yazıldı bende burdan paylaştım. 13 gündür oimden yazıştıklarımızı görsen ohooo :slight_smile:

1 Beğeni

@Erol.k, sizin bölgenizde yaşanılan bakır kablolarda genel arıza var :frowning: Bu sebeple sorununuz uzun sürmüş. Biz yerleşik operatör tarafı ile bu süreci takip ediyoruz. Ancak bu gibi durumlara ne yazık ki bizim müdahalemiz olmadığı için süreç uzun sürebiliyor. Umarım kısa süre içerisinde tüm işlemleriniz tamamlanır ve sorunsuz kullanımınıza kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

2 Beğeni

başlığı 20 gündür çözülemeyen sorun olarak güncellemek istiyorum :smiley:

Sizinki yine iyi benim Kasım ortasından beri devam ediyor :smiley: Lokasyon olarakta aynı mahalledeyiz sanırsam.

istanbul avcılar üniversite mahallesindeyim geçen ayın 15inde destek kaydı açtım

Bende aynı mahalledeyim , Kasım ayında hızım düşmüş diyerek kayıt açmıştım sonrasında günde yüzlerce kez kopmaya başladı hala sürüyor. Son kaydımı Ocak 6’da açtım devam ediyor.

superonline fiber kabloları bina girişine kadar çekmiş yakında aktif ederler

Hemen her akşam kesilmelet, kırmızı ışık yani dsl var internet yok. Artık ızdırap vermeye başladı. 1 aydır doğru dürüst kullanamadım bile, sürekli telden paylaşım yaparak internet kullanıyorum. Ama utanmadan fatura isteyeceklerdir. Artık emin oldum ki TurkNet gerçekten pişmanlıkmış. Binaya çekilen fiber kiminse aktif olur olmaz geçiş yapıcam.