20 gündür iletişim hakkım kısıtlanıyor

20 gündür tt ekibi ile görüşme sağlanmayıp ankastreye etiketleme yapılmamıştır cimer e btk ya gerekli şikayetler sonucu tt nin verdiği yanıt bilgilerinin olmaması abonelikten yasal süreci geçtiği için yaptırım uygulanacak gecenin 1 inde port bağlantısını kesebilen TurkNet 1 porta sinyal vermeyi 20 gündür nasıl başaramıyor mağdurum iletişim hakkım gasp ediliyor sorunun yarın çözülmesini arz ederim bu kadar rezillik olamaz

Sorununuza buradan bir işlem yapamıyoruz. Daha fazla detay verin ona göre yardımcı olalım.

Daha ne şekil verebilirim ki detay 20 gündür aktivasyon sürecindeyim açık bir şekilde bilgi verilmiyor iletişim hakkım gasp ediliyor gerekli şikayetlerimde bulundum türk telekomla iletişime geçtim hat başvurusu bile yapılmamış TurkNet tarafından açıkça oyalanıyorum abone no: *******

TurkNet neden sizin iletişim hakkınızı gasp etsin? Her firma gibi TurkNet’te size en iyi şekilde hizmet vermek ister. Eğer bizim hatamız ise gerçekten düzeltebilmek için elimizden geleni yaparız ama. Kaydın ekran görüntülerini özelden benle paylaşır mısınız?

Selçuk hocam eğer ulaşabiliyorsanız TurkNet yöneticilerine söyleyin müşteri hizmetleri veya livechat açsınlar bu şekilde olmaz, ben aboneliğimi iptal ettirdim. müşteri hizmleri olmasa dahi en azından bir livechat olmak zorunda yoksa herhes iptal eder gider. teşekkürler

Müşteri hizmetleri ya da livechat herhangi bir şey kazandıramıyor arıza çözüm konusunda. Zaten müşteri hizmetlerinin kaldırılma sebebi gereksiz masraf oluşturması, bununda gün sonunda müşteriye dönecek olması. Zaten yurtdışında birçok başarılı şirket bu şekilde gayet güzel çalışabiliyor.

Özelden ekran görüntülerini ulaştırdım

1 Beğeni

Livechat 2017 de vardı arıza kaydı açmaktan başka bir işe yaramıyordu.

1 Beğeni