20 gündür hizmet alamıyorum yardımcı olur musunuz

03.01.2023 tarihinde öğle saatlerinde online oyun oynarken İnternet bağlantım koptu. Ben klasik Fifa bağlantı kopmalarındandır dedim kapattım oyunu. Sonra bir baktım sadece power ışığı yanıyor. Arıza kaydı oluşturdum. Türk Telekom ekipleri gelip kontrol etmiş hemen sorun yok demiş. Sorun hâlâ devam ettiği için 2 gün sonra tekrar kayıt oluşturdum. Bölgede 3. Şahıs kaynaklı sorun olduğunu, 08.01.2023 tarihinde çözümleneceği söylendi. Bekledim. 8i geldi, tarih 21.01.2023e eskale edildi. Aynı zamanda farklı İnternet sağlayıcılarını araştırdım, soruşturdum. Altyapılarında bir sorun olmadığını, hatta artık bölgemde VDSL Altyapının olmadığını söylediler. Dedim ki TurkNet neden bana yardımcı olmadı bu konuda. 16sında arayıp dönüşüm işlemi başlattım. Ancak bugün 23ü, hatta 24üne gireceğim ve hâlâ saha ekibini bekliyorum. Müşteri hizmetleri aramıyor, süreç hakkında bilgilendirmiyor. İptal talebi oluşturdum ben de. Çarşamba günü son, bakalım çarşambaya kadar herhangi bir bağlantı olmazsa TurkNet 'e elveda diyeceğim. 20 gündür bir sorun çözememek, 8 günde saha ekibini yönlendirememek nasıl bir acizlik gerçekten TurkNet gibi bir sağlayıcının büyük ayıbı.

2 Beğeni

Kaydınız üzerinden aranmak istiyorum şeklinde belirtti iseniz mutlaka tarafınıza telefon ile dönüş yapılırdı. Konu ile ilgili olarak size @alperenatici yardımcı olabilir diye düşünüyorum.

Selamlar @Mvsyrsln, foruma hoş geldiniz :raised_hand: Yazınızı okudum ve kayıtlarınızı inceledim. Genel arıza süreçlerine yalnızca yerel sağlayıcı müdahale edebiliyor. Dönüşüm süreciniz de aynı şekilde yerel sağlayıcı ile birlikte yürütülüyor. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine göre süreler planlanandan uzun sürebiliyor. Biz, sizin için gereken adımları atıyoruz. Ben de ekiplerden öncelik ve hassasiyet talep ettim :handshake:

Bugün itibariyle 23. Gün ve hâlâ dönüş, teknik destek, düzeltme sağlanmadı. Elveda TurkNet. An itibariyle iptal sağladım. Tekrar görüşmemek üzere.