20 gündür beklenen vdsl e geçiş

Merhaba burayada aynı konu hakkında farklı zamanlarda açılmış 3 cü başlığım yapa altyapısından vdsle geçmek istiyorum alt yapım 75mbit gösteriyor milenicom 81 netspeed 81 türk telekom hipernet olarak gösteriyor ve üst katımdaki komşum 60mbit civarı hız alıyor uzun 20 gündğr bende vdsl e geçmeye çalışıyorum modemde ve türknet uygulamasından kontrol ettiğime göre yapadan vdsle geçmişim ama hala aynı hızları alıyorum fiziksel durum vae kapalı o yüzden hız alamıyorum eve gelen türknet ekibi bi sorun olmadığını 60 70 arası hız alabilceğimi söyledi sorunun ttnet kaynaklı oldugunu ankastreden halletceklerini söyledi ve destek kaydı oluşturdu ama değişen hiç bişey olmadı bu kontrol edildiğini bi arıza bulunmadığını söylüyorlar bende biliyorum arıza yok vae nin açılması gerekiyor açtığım 2 farklı destek kaydı var paket değiştirmek istiyorum destek kaydıma 15 gün sonra cevap geldi sonra tekrar bugun cevap geldi 20 günde 2 mesaj 2.ci mesajda alt yapımın sadece yapayı desteklediğini söylediler ama diğer açık olan destek kaydında hala sorunu çözmeye çalışıyorlar bende biliyorum vdsli desteklediğini alt yapımın vae nin açılması gerekiyor ben gerçekden türknette olmakda mutlu olan biriyim diğer iss ler 8 mbit verirken onlar 19 20 verdi ama şimdi diğerleri 75 derken kendi sitelerinde bile 75 gözüküyorken bana karşılamıyor demeleri çok saçma bu sorunu bi türlü çözemiyorum vae nin açılması gerekiyor ama bi türlü açmıyorlar 20 gün az zaman değil

2 Beğeni

Türk Telekom ankastrenizde etiketleme yapmış mı?

bilmiyorum ki bana herhangibi bi bilgilendirme yapmıyorlar arıza kaydınız kontrol ediliyor edildi bi sorun yok türknete aktarıldı dışında bişey yok ben kendim öğrenebilirmiyim etiketleyip etiketlenmediğini

Telefon kutunuzun yerini biliyorsanız bakabilirsiniz.

1 Beğeni

Vae geçişinde öncelikle adınıza telefon başvurusu Telekom a yapılır bu onaylandıktan sonra eğer port varsa sıfırdan aboneliklerde olduğu gibi adınıza yeni bir port tahsisi için yine başvuru yapılır. Tüm bunlar tamamlandıktan sonra fiziksel kablo-port değişikliği saha dolabı üzerinde yapılır. Bu fiziksel değişiklik sonrası genelde aynı kablo üzerinden hizmetinizi modem kurulumu yaparak kullanabilirsiniz. Nadir de olsa vae geçişinde Telekom ekipleri ankastrede yeni bir etiketleme yapabilir. Eğer yeni bir etiketleme yapılmış ise iç tesisatı ona bağlayarak kullanabilirsiniz

1 Beğeni

Telekoma başvuruyu ben mi yapıcam benim adıma türknet mi yapıcak ben bu vdsle geçişle ilgili destek kayıtlarını 20 gündür açıp konuşuyorum kimse bana bu tarz bi başvurudan bahsetmedi

Başvuruyu siz yapmıyorsunuz TurkNet yapıyor. Telefon kutunuza bir bakın orada etiketleme varsa kablonuzu bulup bağlayın oraya.

ben hiç anlamam baktım baktım benım evden gelen kabloya felan
hiç bişey anlamadım daire 2de oturuyorum

Etiketli kabloda kimin ismi yazıyor? Sizin mi?

hiç birinde bizim adımız yazmıyor 3 tane etiketli vardı baktım farklı isimler birinde turkcell birinde vodafone yazıyordu diğerindeki okunmuyordu ama bizim isim değildi biz buraya taşındığımızda 2 yıl önce aynı hat üstünden çekildi sanırım yeni bişeyler yapmadılar

bölgede boş port yoksa bekletiyorlar hocam bende aynı sorundan muzdaripim. 1 aydır bekliyorum bende.

Türk Telekom müşteri hizmetlerine mail at ya da ara sor ama bizim müşterimiz değilsiniz diyorlar genelde.

hocam boş port olmucağını sanmıyorum cunki yeni 2 tane site yapıldı önümüze o yüzden geldi vdsl daha inşaatlar tamamen bitmedi dairelere yerleşilmedi şuanda hiç yokdan 80 tane boşda port vardır en azından

Bu aşamada bekleyeceksiniz sadece. Destek kaydı üzerinden takibini yapın

20 gündür yapıyorum hocam zaten

1 Beğeni

@Hakan.Yildirim bir bakar mısınız?