2 Haftadır internet yok

İyi günler. Bayramdan bir gün önce internet bağlantım gitti. Uygulama ekranında bölgesel bir sorun olduğu yazıyordu ve destek kaydı açamıyordum. Twitter üzerinden TurkNet destek sayfası ile iletişime geçtim. Bir destek kaydı oluşturuldu. Destek kaydında bölgemde kablo hırsızlığı olduğu ve 10/05 tarihine kadar çözüm sağlanacağı iletildi. Komşularıma da TT tarafından 05/05 ve 06/05 tarihlerine kadar sorunun çözüleceği söylenmiş.
Destek kaydı açıldığından beri tarafıma telekom ekiplerinden bilgi bekledikleri şeklinde günlük olarak cevap yazıldı. Telekom abonesi olan komşularımıza da sürekli ötelenen tarihler veriliyor. Süreci hızlandırmak için yapabileceğimiz bir şey var mı? İletişime geçebileceğimiz bir birim var mı ya da çözüm için net bir zaman bilgisi alma imkanımız bulunuyor mu?

Konum : Karapürçek Mahallesi Altındağ-Ankara

Merhaba,
TurkNet onarım tarihini TT tarafından bilgi aldığı için net bir cevap veremez. Türk Telekom tarafına kalmış birşey dir. Müşteriler baskı yaparsa hızlana bilir.

1 Beğeni

Merhaba @TatarBey, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Yaşanılan genel arızaların çözümü için yerleşik operatörle birlikte çalışarak daha kısa sürede çözüme ulaşması adına mücadele veriyoruz. Tam olarak direkt biz genel arıza durumlarına müdahale edemiyoruz.

Bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz?

1 Beğeni

TT abonesi komşularınız ile birlikte bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip talepte bulunabilir şikayetinizi iletebilirsiniz.

Bu sabah TurkNet tarafından abone olan babam arandı ve Telekom tarafından bilgilerimizin silindiğini ve bulunduğumuz bölgede uyumluluk ve boş port görünmemesi sebebiyle hizmet veremeyecekleri söylendi.Yaptığım Mayıs ayı ödemesenin iade edildiği ve iptal menüsü üzerinden aboneliği sonlandırabileceğim yazıyor. Benim iptal talebim yok. Mevcut var olan portuma ne oldu? Destek kaydı:52363957

Türk Telekom tarafından altyapınız iptal edilmiştir ve duruma istinaden adresinizde hizmet verilememektedir. Tarafımızca yapılabilecek herhangi bir işlem bulunmamaktadır. Türk Telekom tarafı ile görüşme sağlayarak port başvurusunda bulunmanızı ve boş port bilgisi sizlere iletildiğinde tarafımıza tekrar başvuru sağlayabilirsiniz. Dilerseniz bu süreç içerisinde 6 ay için dondurma işlemi sağlayabiliriz.