2 Gündür İnternet Yok

Merhaba 2 gündür internet yok ve OİM’e girdiğimde sürekli süresi uzayan bir arıza var ben bu sorunun ne olduğunu ne zaman çözüleceğini nasıl öğrenebilirim? OİM den destek kaydı açamıyorum. Ayrıca sorun TT kaynaklı yazıyor fakat binadaki TT abonelerinde sorun yok onu da anlamadım. Yazıyı aşağıya ekliyorum santral Gaziosmanpaşa/İstanbul

Bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçerek arıza hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

TurkNet ten bir talebiniz olmuş muydu? Yapa dan vae ye geçiş yada farklı bir talep. Binada bulunan TT aboneleri ile aynı altyapı türü üzerinden mi hizmet alıyorsunuz?

Altyapı aynı ve bir talebim olmadı. Yan bina ve bizim binadaki TurkNet abonelerinde var sorun.

1 Beğeni

Vae den mi hizmet alıyorsunuz peki ? Diğer TurkNet aboneleri de vae mi ?

Evet VAE hocam ayrıca bugün bir bilgi daha aldım yaklaşık 2km uzaklıktaki aynı santrale bağlı olan tanıdığımızda da yokmuş internet çevre binalardaki TurkNet kullanıcılarında da yok ve hâlâ çözülmedi. Çok sayıda kişinin bu sorundan etkilendiğini düşünüyorum ama hiçbir gelişme yok maalesef.

Şimdi şunu söylemem gerekiyor. Vae altyapısında Santralden Değil saha dolabından alırsınız hizmeti.
İsterse hepinizde santral aynı yazsın ama vae ise saha dolabınızla ilgilidir en başta.
2 Km uzaktaki santralden hizmet almıyordur tanıdığınız saha dolabından alıyordur.
Büyük ihtimalle eşzamanlı bir çalışma vardır ve dolaplarda güncelleme yapıldığından kesinti vardır.
Aslında 2 gün sürmez bu kesinti.
Önce Fiber altyapıyı çekerler
Sonra Elektrik çekerler
Bölgedeki kullanım miktarına ve çeşitliliğine göre 1 Adet Tip-7 ve Duruma göre ya 2 adet çekerler tip 7 yi yada tip-23 yani DSLAM dolabını yerleştirirler.
Ama DSLAM a da elektrik gerekiyor Tip-7 yede.
Tek farkı Tip-7ye giden kablolardan birini ayırıp DSLAM a çekerler.
Siz bence öncelikle adresinizle saha dolabı sorgulaması yapın yaklaşık metre eğer kısa mesafe ise dolap yakındadır bakarsınız çalışma olmuşmu kablo sarkıtılmış mı yada dolabın kapağı açılmışmı.
Gibi gibi.

İnternetin elektrik direğinden gelmesi dışında sorun yok hocam etrafta dolap yok. Ayrıca çalışma varsa neden binadaki Türktelekom kullanıcılarında gitmiyor onu da anlamadım.

Destek kaydında bunu söylediniz mi?
Ne cevap verildi siz söyledikten sonra ?

Bana öyle birşey yapsalar Önce TurkNet destek kaydında bunu söylerdim.
Ardından devam ediyorsa önce Alo 175 i arardım.
Çözüm bulunmazsa bizzat en yakın heyetin bulunduğu yere giderdim.
Bu kasıtlı yapılan bir şey. Ama şunu da bir bakın TTNET harici Ve TurkNet harici isp den hizmet alanlarda bu varmı diye.
Yani örnek süperonline milenicom vodafone comnet vs.
Onlarda sorun olmayıpta sadece TurkNet abonelerinde varsa kasıtlıdır.
Gerçi kendi abonesinde sorun yoksa diğerlerinde varsa yine kasıtlıdır.
İnternetinizin olmadığı günler ile ilgili faturada düzeltme yapılmasını talep edin ayrıca çünkü sizden kaynaklı sorun değil.

Arıza yazısı olduğu için destek kaydı açtırmıyordu sistem fakat şikayet bölümünden bi şekilde açtım dün, bu sabah arayıp türk telekoma ilettiklerini cevap alınca döneceklerini söylediler onları bekliyorum şuanlık bu 3. gün :confused:

Arıza kaydını onlara açacaklar. Kendileri açacak arıza kaydınız.
Öyle TT ye iletipte cevap bekleme söz konusu olamaz.
Siz Btk tarafından kayıt açın TurkNet e . Bağlantı ve hizmet kalitesi adımından.
Durumu belirtin diğer hiçbir telekom abonesinde sorun olmadığı ve sadece bizlerin sorun yaşadığını görüyorum.
Tarafınızca arıza kaydı açılıp iş emri verilmesini istiyorum durumun bir an önce giderilmesini istiyorum yazın.
Ben TT ye mail attırdım 2 hafta sonra yanıt geldi.
Dediğimi yapmazsanız 5 te olur 15 te.
Diğerlerinde sorun yokken sizde varsa bunu gidermeye mecburlar ve anında.

Btk üzerinden iletilen kayıtların çözüm süresi daha uzun. Eğer bir kayıt açıldı ve TT ye iletildi ise TT genel sorun var dediğinde komşularda aynı altyapı üzerinden hizmet alıp sorun yaşamayan komşuların devre numaralarını alıp o şekilde TurkNet in hesap sormasını sağlayabilir abone.

1 Beğeni

Bazı arıza durumlarında oimden kayıt açılamıyor. Bende ondan dedim btk tarafından kayıt açın durumunuzu anlatın diye. Bu telekom un yaptıkları zaten can sıkmaya başladı iyice.

Hergün twitter dan TT ye veriştiriyorum.

1 Beğeni