2 gündür internet erişimim yok

İnternete bağlanıyorum ama kırmızı ışık yandığı için kullanamıyorum. Uygulamada sürekli sorunu başka saatlerde çözüleceğine dair erteleme yapıyorsunuz 2 gündür internette erişemiyorum müşteri hizmetleri doğru düzgün cevap vermiyor veya ekip yollanıyor artık bir şey yapın ya

Biz 5 gün bekledik Türk Telekom’dan ekip geldi modemin DSL kablosunu değiştirdi sorun çözüldü.

Merhaba, @Dilaracvlkdre Destek kaydınız varsa mesaj olarak destek numarası atar mısınız

2197274 müşteri numaram bu yardımcı olabilecekk misiniz? Yoksa yarın başka bir internette geçeceğim

Selam Dilara, öncelikle TurkNet online işlemler panelinde belirtildiği gibi büyük ihtimalle bulunduğunuz bölgede internet alt yapı çalışması bulunuyor. Alt yapı çalışması genel olarak bulunduğunuz mahalledeki alt yapı çalışmasından kaynaklanabiliyor yanii buda demek oluyor ki komşularınızda da internetin olmama olasılığı olabilir.

Belirtmiş olduğunuz müşteri numaranızı @alperenatici bey’e ilettiğimi bildirmek isterim ve umarım en kısa sürede sorununuz çözülür.

İlettiğiniz için teşekkürler ama yarın değiştireceğim ilgi alaka sıfır telefonlarımız açılmıyor iptal etme işlemini başlattım. İnsanları bu denli mağdur etmeye hakları olduğunu düşünmüyorum en azından telefonla bize bilgi verilebilirdi. Şu gün gelecek diye ödeme birkaç gün geciktiğinde art arda mesaj atabiliyorlarsa bu da yapılabilir.

Tekrardan merhaba, durumunuzu ve sorununuzu anlayabiliyorum fakat Telekom alt yapısı olduğu için TurkNet çalışanları veya yetkili ekipler buna müdahale edemiyorlar.

Elbette mağduriyetinizi anlayabiliyorum fakat dediğim gibi bu konuda sadece Telekom ekipleri alt yapıya müdahale edebiliyorlar ve dediğim gibi komşularınızın da internetinin olmama olasılığı var.

1 Beğeni

Bu beni alakadar etmiyor madem Türk Telekom bakıyor onlarla iletişim kurup haber versinler bugün binadaki kutuma baktığımda açık olduğunu gördüm normalde kilitli olmadı gerekmez mi? Ha diyelim Türk Telekom kaynaklı onlarla iletişime geçip haber versinler malum teknoloji çağındayız Bi telefona bakıyor herşey ama işlerin ilerleyiş hızına bakarsak TurkNet mektupla haberleşiyor?

1 Beğeni

bu konuda haklısınız bende bunu TurkNet dahıl her fırmaya soyledım ama çaresizlikle kalıyor tek çare türk telekom müdürlüğüne gidip bu işi orda çözmeniz boşa bekleyip zaman kaybetmemenizi öneririm

Aboneliği iptal ediyorum bugün başlattım. Yarın ilk işim superonline kampanyalarına bakıp evime almak olacak en azından aradığımda açan bir muhatabım olur evden çalışıyorum bunlarla mı uğraşıcam? İşin garibi de Türk Telekom kullanan bir arkadaşımızın evinde İnternet var aynı semtte oturmamıza rağmen. Belki de bizim evin internetin de problem var ama gelip bakmayı geçtim aramıyorlar bile. İstanbulun göbeğinde olacak iş değil yani.

1 Beğeni

Maalesef TurkNet vb firmalarda bu sorun oluyor ve çözümü ağırsa hiç bir şey yapamıyorlar tabi superonline ayrı bir boyut onlara karşı bu tutumu yapamıyorlar (kullandığım için tecrübeyle sabit) ya telekom ya superonline kalıyor vdslde maalsef geriye

Superonline kullanıyorsunuz galiba nasıl arıza durumunda hemen iletişime geçiyorlar mı? Bide bugün sabah saatlerinde arandım turknetten iptal ediyoruz yapınca hemen arıyorlar tabi dün müşteri hizmetlerine ulaşamadım bide bugün pazar yani cidden sinirlerim bozuluyor neyse superonline nasıl? Bilgi verebilirseniz sevinirim

1 Beğeni

Selamlar @Dilaracvlkdre, foruma hoş geldiniz :raising_hand_man: Yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden fiber hizmeti aldığınızı görüyorum. Yaşadığınız arıza da aynı şekilde yerel sağlayıcı kaynaklı. Yani farklı bir sağlayıcıya geçiş yapmanız durumu değiştirmeyecektir. Fiber kablo kırığı nedeni ile yerel sağlayıcının kazı gerçekleştirerek müdahale sağlaması gerekiyor. Buna biz müdahale edemiyoruz. Yerel sağlayıcı, arızanın çözümü için ortalama 7 gün süre gerektiğini belirtti. Arkadaşınızın interneti olduğunu belirtmeniz üzerine kaydınız üzerinden arkadaşınızın devre numarasının talep edildiğini görüyorum. Paylaşırsanız inceleme sağlanır. İptal talebiniz için üzgünüm. Bu konuyla alakalı da en kısa sürede gereken işlem sağlanacak.

1 Beğeni

superonlineda 2 gün içersinde aktif olmuştu sorunsuz kullandım ama fiyatları normale göre elbette oldukça yüksek gerçi turknetin son zamlarından sonra bu durum hemen hemen yakınlaştı desem yeridir finansal güç ve firmadan kaynaklı 2 yıl sorunsuz kullandım ama fiyatlardan dolayı TurkNet 'e geçtim sorun yaşıyorum arada ve çözümü zor oluyor burdaki nokta vereceğiniz fiyat ne kadar ekmek o kadar köfte misali hayatın bir gerçeği maalesef bütçeden kaynaklı kullanıyorum.Sorunda olsa arada sabrediyoruz nediyelim günümüz türkiye şartları tercih sizin birazda şans elbette sonuçta hepsi telekom altyapısından hizmet veriyor bazı bölgelerde sorunsuz kullanırken bazı bölgelerde bu tip sorunlarda TurkNet eli kolu bağlı kalabiliyor maalesef