2 aydır sürekli internet kesintisi yaşıyorum

2 aydır sürekli olarak internet kesintisi yaşıyorum. Günde nerden baksanız bi 30 40 kere dsl ışığım sönüp tekrar yanıyor türk telekom ekipleriyle görüştüm portuma kadar yenilediler. TurkNet özel ekipleri 3 defa evime gelip bilemediklerini söylediler.İç tesisatım yeni modem türknetten aldıgım t50b modemi o da yeni türktelekom ekipleri başta modem kaynaklı oldugunu söylediler modemi servise yolladım 15 saat denenmiş hiçbir sıkıntısı olmadığı söylendi, tt ekipleri yine aynı şekilde modem olduğunu söylediler dükkanımdaki internetten test ettim modemi hiçbir sorun olmadı ama internetim hala kesilmeye devam ediyo son 1 haftadır 1 2 gün net şekilde kesilmeden duruyo ertesi gün sürekli kesilip tekrar aynı şekilde sabitleniyor.Birtürlü sonuca varamadık nasıl bir çözümü olabilir arkadaşlar bunun bilen var mı?

1 Beğeni

@EFG ilgilenebilirmisin. Baya sorun yaşamış çözüme ulaşmamış.

1 Beğeni

Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Size bu konuda elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım. Müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız?

1 Beğeni

Özel mesaj gönderemezsiniz, uyarısı alıyorum. @EFG

Şimdi ben size mesaj yolladım. O mesaj üzerinden iletişime geçebiliriz.

Sizin bölgenizde yaşanılan genel bir arıza söz konusu… Bu konuyu arkadaşlarım iki kere iş emri oluşturarak takip etmişler. Etmeye devam ediyorlar. Ben sizi süreç içinde bilgi almanız için biraz önce arattırdım. Tekrar takibinizi yapacağım. Elimden geldiği kadarıyla size bu süreçte yardımcı olmaya çalışacağım.

2 Beğeni

Rozetinizi yükselttim. Artık mesaj atabiliyor olmanız gerekiyor.

1 Beğeni

genel arıza falan hiçbir şey söylenmiyor türktelekom ekipleri aynı şekilde devam ediyor sorunum düzeltilmedi 3. aya girdim internetsiz bir şekilde hala bir çare bulunmadı tarafıma bilgi dahi verilmedi @EFG @Murat042

Sizin bağlı olduğunuz devrenizin kontrolü için daha önce ekiplerimiz iki defa hattı kontrol etmiş ve sorun devam etmesinden dolayı iki defa ortak çalışma düzenlenmiş. Türk Telekom ekipleri hattın sağlam olduğunu belirtmesine rağmen ekiplerimizin kontrollerinde sorun devam ettiği görüldüğü için arıza kaydı yenilenerek Türk Telekom ekiplerine tekrar bildirimde bulunmuşuz. Şu an o aşama devam ediyor. Gelişme oldukça size bilgi vereceğiz.

beklemekten başka yapabileceğim bir şey var mı çünkü 2 aydır bekle bekle hiçbir sonuç elde edemedim @EFG