18 gündür internet bağlanmadı

12 aralık tarihinde abonelik işlemlerimi başlattım,bir hafta sonra TurkNet yetkilisi kurulum için geldi ancak kabloda etiketleme yapılmadığını söyledi ve türk telekoma arıza kaydı oluşturacağını söyleyip interneti bağlamadan gitti.Üzerinden 2 hafta geçti ancak hiçbir şekilde ne bir çalışma yapılıyor ne de bir bilgi veriliyor.Müşteri hizmetlerini arayınca 36 saat içerisinde çözülecektirden başka bir yanıt vermiyorlar.Tek yaptıkları aşağıdaki iki mesajı defalarca göndermek

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 17-12-2020 15:05:50

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 27-12-2020 22:06:00

Arıza ID :2020122600080421414

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2020122700188349499

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : KAPALI

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : VDSL2_35M_6144

Upload Çıkış Gücü : 6.3

Download Çıkış Gücü : 10.7

Upload Kapasite Hızı : 17588 kbps

Download Kapasite Hızı : 64051 kbps

Upload Mevcut Hızı : 6140 kbps

Download Mevcut Hızı : 35836 kbps

Upload Noise Margin : 12.3 dB

Upload Attenuation : 4.1 dB

Download Noise Margin : 21.3 dB

DownloadAttenuation : 0.0 dB

Tekrar kontrol ettiniz bu süre zarfında yeni etiket bırakılmış olabilir mi?

evet etiketleme yapıldı ancak herhangi bir TurkNet yetkilisi interneti bağlamaya gelmedi

dairenize giden kabloları TurkNet kurulum ekibi belirlemiştir. Yeni bırakılan Telekom etiketli kabloları elektrikçiden alacağınız iki adet boncuk klemens ile dairenize giden kablolar ile direk birleştirin.

1 Beğeni