12 aralık tarihinde abonelik işlemlerimi başlattım,bir hafta sonra TurkNet yetkilisi kurulum için geldi ancak kabloda etiketleme yapılmadığını söyledi ve türk telekoma arıza kaydı oluşturacağını söyleyip interneti bağlamadan gitti.Üzerinden 2 hafta geçti ancak hiçbir şekilde ne bir çalışma yapılıyor ne de bir bilgi veriliyor.Müşteri hizmetlerini arayınca 36 saat içerisinde çözülecektirden başka bir yanıt vermiyorlar.Tek yaptıkları aşağıdaki iki mesajı defalarca göndermek
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 17-12-2020 15:05:50
Görev : ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 27-12-2020 22:06:00
Arıza ID :2020122600080421414
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
İş Emri ID : 2020122700188349499
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi
Geçen Süre Tipi :TurkTelekom
Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : KAPALI
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : VDSL2_35M_6144
Upload Çıkış Gücü : 6.3
Download Çıkış Gücü : 10.7
Upload Kapasite Hızı : 17588 kbps
Download Kapasite Hızı : 64051 kbps
Upload Mevcut Hızı : 6140 kbps
Download Mevcut Hızı : 35836 kbps
Upload Noise Margin : 12.3 dB
Upload Attenuation : 4.1 dB
Download Noise Margin : 21.3 dB
DownloadAttenuation : 0.0 dB