17 gündür internet erişimim yok!

An itibariyle 18. Güne girmiş bulunmaktayım hala internet erişimim yok. TurkNet ekibi geldi tesisat ve modemde arıza yok dedi garanti olsun diye değiştirdik. TurkNet Online İşlem Merkezi’den ulaşıyorum ekipleri çalışıyor diyorlar. Ayrıca TurkNet Online İşlem Merkezi de teknik bilgiler kısmında santral uzaklığı bilgisi yazıyordu gitti. Modem bulusmuyor adsl hatası modem bulusmuyor vdsl’e döndü. Ne yaptıklarını anlamış değilim. Evden çalışıyorum 2 TurkNet faturası kadar da GSM şirketime ödeyeceğim sayelerinde. 25+ kişiye tavsiye edip abonesi yaptığım firmanın 2022 yılında bana yaşattığı bu mağduriyeti aklım hayalim almıyor!

Büyük ihtimalle sizi yapa dan çıkarıp vae altyapısına alacaklar. Veya alıyorlar. Açık destek kaydınız varsa onu özel mesaj üzerinden @EFG ye iletin size yardımcı olacaktır.

Merhaba @Alhn, öncelikle böyle bir durum ile karşılaşmanızdan dolayı üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim :frowning: Bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz? Ben size bu konuda elimden geldiği kadarıyla yardımcı olup destek vermeye çalışacağım.

2 Beğeni

Müşteri numaramı ilettim.

Ben şimdi durumunuzu arkadaşlarıma tekrar ilettim. Zaten gün içerisinde ekiplerimiz gelerek fiziksel kontrollerinizi yapmışlar. Sizin yaşamış olduğunuz sorunun kök neden yerleşik operatörün evinize kadar getirdiği kablolarda :frowning: Genel bir arıza durumunuz var. Bunu çözüme kavuşturmak için çalışıyoruz. Gelişme olursa size mutlaka bilgi vereceğiz.

1 Beğeni

Genel arızadan kastınız benim bölgemde TurkNet kullananların geneli mi?

Bölgenizde bulunan tüm İSS kullanıcılarınızı etkileyen sorun da olabilir sadece belirli bir kesmi etkileyen sorun da olabilir… Bunun kök nedenini arkadaşlarım TT tarafı ile sorguluyorlar. Gelişme olması durumunda açık olan kaydınız üzerinden size bilgi vereceğiz.

1 Beğeni