16 Marttan Beri İnternetim Yok!

Merhaba Ben TurkNet VDSL kullanıcısıyım,Ve Home Office Çalışıyorum, Dolayısıyla İnternetsiz Çalışmam Pek Mümkün Değil…
16 Martta çalışırken internetim koptu ve sonrasında kopmalar devam etti destek kaydı açıp incelendi ve turktelekomdan kaynaklı olduğunu ve duzeltildigi iletiliyor, sonrasında ise tamamen gitti 2-3 günde bir 1 saat geliyor ve daha yok normalde 50mbps hız aldığım internetim şuan yok ve akrabalarımdan çalışmak veya ücretsiz izin kullanmak durumunda kaldım, eğer daha yetkili kişiler varsa yardımcı olabilirmi ,veya nasıl yol izlemeliyim, şuan problem devam etmekte…
Genel arıza notu düşüldu en son ama dolap yakın olmasına rağmen bu güne kadar gelen kimseyi görmedim,ve benden başka aynı binada kullanım yapanlar yaşamıyor, turktelekom hatanın kendinde olduğunu iletiyor ama çözüm için çaba sarf ettiklerini görmüyorum, mağdur olan yine benim

Merhaba @Neqative yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim, mesaj olarak destek kaydınız açıksa no’sunu alabilirim veya abone no yetkili arkadaşlarıma ileteceğim.

2 Beğeni

Abone numaram 2218810 lütfen yardımcı olun teşekkürler

Merhaba @Neqative, öncelikle karşılaşmış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Arkadaşlarım sizinle birlikte sorununuzu çözüme ulaştırmak için arka planda çalışmalarını yapmışlar. Bu süreçte yaşamış olduğunuz bir genel arızanız varmış. Bu yüzden sorun yaşıyormuşsunuz :frowning:

An itibariyle genel arıza sorunu çözülmüş olarak gözükse bile sizin hala bir erişiminiz olmamış. Arkadaşlarım konu ile alakalı sizi arayarak bilgi vermişler. Tüm gelişmeleri takip edeceğiz. Size konu hakkında bilgi vereceğiz.

2 Beğeni

Teşekkürler ilginiz için, güzel yanıtlar bekliyorum umarım…

1 Beğeni