16 gündür çözülemeyen arıza

Ayın 15’nde satürasyon kaynaklı destek kaydı açtım TurkNet 'e. İlk başta sorun yok gibi şeyler söyleseler de sonunda türktelekom geldi fakat portumu değiştirdiği için hattımı mahvettiler. 102 gelen hız 99 oldu neyse bunda sıkıntı yok ama path modunu interleaved moda almışlar ping 2 katına çıktı. Ek olarak da hiç crc hatası almazken crc hataları yüzbinlere fırlayıp sürekli bağlantım kopuyor. TurkNet saha ekibi iç tesisat kontrolü yaptı hiçbir sorun çıkmadı. Ama inatla ne TurkNet ne türktelekom şu an ilgileniyor. Bakın 16 gündür portum arızalı beni başka porta taşımışlar bi anda bu sorunları yaşamaya başladım portumu değiştirin path modunu da fastpath yapın düzelsin diyorum ama inatla yok hattınızda şu kadar saatir kopma yok diye 16 gündür oyalıyorlar. Forumdan @EFG yazdım bir hafta önce hattınızın durumu nedir yazdı hala cevap bekliyoruz kendisiniden. Dediğim gibi tek yapılması gereken türktelekomun gelip portumu değiştirip fastpath yapması ya bu kadar zor olmamalı gerçekten.
Destek Numarası: 47383720

1 Beğeni

Selam, hafta içi alperenatici müsait olduğunda dönüş yapacaktır.
Hat değerlerinizi görebilir miyiz?
Port türü için pek bir şey yapılamaz daha doğrusu bunu fiziksel olarak değiştiren TT’dir fakat TT ekipleri bırak fast’i ınter’i SNR değerini bile bilmeyenlerle dolu diyebilirim.

3 Beğeni


Alın sadece 10 dakika da biriken crc hataları.

Yok kimse doğru düzgün ilgilenmiyor basit bir satürasyon sorunum var diye destek kaydı açtım keşke açmasaydım hattımı mahvettiler. Path modunu interleaved yapmışlar crc’ler havada uçuşuyor. Crc’ler yüzünden 17 gündür internet kullanılmaz halde. İş faturaya gelince gecikmeden alınıyor da benim bir sorunum 17-18 gündür neden çözülemiyor?

Destek kaydında derdimi güzelce anlatıyorum bakın kendi saha ekibiniz kabloları kontrol etti burada bir sıkıntı yok port değişmesi lazım dedi o yüzden portumu değiştirin sizde kurtulun artık bende kurtulayım diyorum her seferinde talebinizi aldık, ileticez demelerine rağmen inatla TürkTelekom her geldiğinde saha dolabının kapağını açıyor şöyle bir gözüyle yokluyor kapatıp geri gidiyor.

21.10.2021 tarihinde satürasyon için türktelekomdan biri laptop ile geldi santralden iyicene bi uğraştı kablo falan değiştirdi bişeyleri söktü ondan sonra internetim böyle kullanılamaz hale geldi.

Port değişimini rapor tuttularsa TT yönlendiriyorlar fakat TT bahsettiğinize göre işlemi uygulamıyor. Ortak çalışma talep ettiniz mi?

Gelen TurkNet saha ekibi zaten ben yönlendiricem dedi ondan sonra türktelekom 2-3 defa geldi ama hiçbir şey yapmadan geri gitti.

Normalde benim böyle böyle bir arızam var gelip düzeltin dersin ilgili kişilerde gelip normal olarak düzeltmez mi çünkü biz bu hizmete para ödüyoruz bedavaya almıyoruz bişeyleri.

Eğer sisteme yetkiniz varsa destek numarasını bırakayım girin bakın sorunlar nasıl ilerlemiş, nasıl cevaplar almışım. Destek Numarası
47383720

Temsilciye “Yerinde destek ekipleri teşhisi sonucunda port değişimini talep ettiler fakat TT’den 2, 3 kere gelen ekipler portumu değiştirmediler bu sebeple ortak çalışma talep ediyorum hem TurkNet, hem Türktelekom nezdinde bir çalışma yapılmasını arz ederim.” diyebilirsiniz.


Durumunuzu içeriye ileteceğim…
Abone numaranızı özelden alabilir miyim?

Tamamdır dediğinizi 3 kere arka arkaya yazdım bakalım nasıl bir cevap alacağım çok merak ediyorum.

Sizinle özel mesaj üzerinden de iletişim içerisindeyim. Ben yine talebiniz için açtığınız destek kaydınızı arkadaşlarıma ileteceğim. Gelişme oldukça geri dönüş yapacaklardır.

Bugün TürkTelekom beni aradı sistemde adres 187/11 diye gözüktüğü için işlem yapamıyorlarmış sistem üzerinden 139/11 olarak güncelleyip türktelekoma 139 bina numarası diye bildirmeniz gerekiyomuş o yüzden sorunum şimdiye kadar çözülememiş.

Tekrardan merhaba, söylediklerine göre hattıma bazı işlemler yapılmış fakat halen crc hataları alıp internetim kopuyor üstüne fastpathi de yapmamışlar. Ne yapmam gerekiyor artık benim? Santrali kendim açıp mı bişeyleri düzeltmeye çalışayım?