Merhaba, bu hafta sonu başka bir internet sağlayıcısından TurkNet’e geçiş yapmış bulundum. İlk iki gün iyi olan internet performansı bu akşam itibariyle yerini 15-20 dakikada bir modemin internet ışığının sönmesiyle başlayan kesinitili bir sürece döndü. Desteğe bildirdiğimde sorunun altyapı kaynaklı olabileceğinden ve Türk Telekom ekiplerinin kontrole geleceğinden bahsedildi. Fakat sorun altyapı kaynaklı olsa eski internet sağlayıcım ile de yaşardım ki öncesinde hiç olmamış bir sorun. Altyapı dışında herhangi başka bir nedenden kaynaklı bir sorun olabilir mi?
Öncelikle eski ISP yi kullanıyorken ki hat değerlerini + TurkNet kullanıyorken ki hat değerlerini + modemden kopma loglarını atın.
Böyle kuru kuru birşey diyemez kimse.
Onu nereden bulmam gerekiyor?
Modemi kendim kurduğumdan ötürü kaynaklanmış olabilir mi acaba
Turk Telekom dan ayrıldıktan sonra modeme reset attınız mı
Yoksa sadece kullanıcı adımı değiştirdiniz.
Modem marka model nedir
Evet modeme reset atmıştım. ZYXEL VMG1312-T20B modeli
Merhabalar, probleminiz devam ediyor mu? Ediyor ise Online İşlemler - TurkNet & 0 850 288 80 80 üzerinden “Sık Sık Kopma” başlıklı destek kaydı oluşturmanız yeterli olacaktır
Merhaba,modemi resetleyip yeniden kurulum yaptıktan sonra sorunum çözüldür sayılır.Şu an bağlantım stabil.Teşekkürler.
Sorunun çözülmüş olmasına sevindim, keyifli kullanımlar dilerim
Çözüm.