1290 Saattir Çözülemeyen Hız Sorunu

Evet yanlış değil tam olarak +1290 saattir yani 54 gündür çözülemeyen bir hız problemi yaşamaktayım. Hızım 10’da 1 oranında düşmüş durumda. Bu durumun asıl sorumlusu yüksek ihtimalle Telekom ama sizde de problem var gibi görünüyor. Telekom’un standart prosedürü olan ‘sorun bende değil sizde’ durumuna istinaden 2 defa TurkNet tarafından ekip gönderildi ve binaya gelen bağlantı ankastre üzerinden kontrol edildi. Yapılan kontrollerde dışarıdan gelen bağlantı kusurlu görüldü. Daha sonra Telekom bir problem olduğunu kabul etti 26.02.2022 tarihine kadar çözüleceği beyan edildi. Ama herhangi bir sonuç alınmadı. Destek kaydı oluşturduğum 15.01.2022 tarihinden bu yana TurkNet tarafından sürekli astlarından, üstlerinden, ekiplerden, bir yerlerden haber bekleniyor. Bu kadar süre içerisinde bir sorun çözülemez mi? Benim şüphelendiğim şey şu Telekom bağlı olduğum portu kendi müşterilerine aktarıp beni de alelade bir porta aktarmış olması. Ama bu kabul edilebilir bir durum değil hele ki bu kadar süre geçmişken. Sorunum sizce daha ne kadar sürer ??

1 Beğeni

Tarihi hatalı mı yazdınız?

1 Beğeni

Evet düzeltme yaptım.

1 Beğeni

Merhaba @hispaniola0, bu duruma inanın sizin kadar üzgünüm :frowning: Çok çok yüksek ihtimalle bölgenizde yerleşik operatör kaynaklı genel bir arıza var. Bu konuyu daha detaylı incelemek ve size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmak isterim. Bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı veya açtığınız destek kaydınızın numarasını iletir misiniz?

Sanırım direk size özel mesaj gönderemiyorum. Moderators ekibini kapsayacak şekilde gönderdim sanırım.

Bu konuda isterseniz yardımcı olayım hâlâ özel mesajı iletemediniz ise?

Yardımcı olursanız sevinirim. Direkt olarak özel mesaj gönderemiyorum, izin vermiyor. Moderator ekibi olarak attım. O da yerine ulaştı mı emin değilim.

1 Beğeni

Merhaba @hispaniola0, ben arkadaşlarıma durumunuzu ilettim. Gerekli incelemeleri yaptıktan sonra size geri dönüş yaparak bilgi vereceğiz.