12 ay sonra çözülen altyapı arızası ve Fatura iade sorunu

15 Nisan 2020’den beri yaşadığımız altyapı arızası sonunda Fiber(DSLAM) dolap konarak giderildi. Bölgedeki Turktelekom aboneleri 12 aylık tam iade alırken ben sadece 5 ay iade alabildim. Arıza süreci boyunca telefonu ve interneti kullanamadık. Kasım başına kadar hattımı 2 km ilerideki başka aboneye bağlamışlardı. Sonrada tamamen kesildi. arada bir 1-2 gün geldi ama hışırtıdan konuşamadık. Açtığım tüm destek kayıtlarında belirtmeme rağmen Altyapı arızası olduğunu, sorunun altyapı onarımı ile düzeleceğini belirttiler. Tüm arıza kayıtlarında iadenin altyapı arızası giderilince yapılacağını belirttiler. Destek kayıtlarının tekrar incelenmesini, gerekli ise saha elemanı, Turktelekom’dan bilgi alınarak tam iadenin yapılmasını talep ediyorum.

Hala çözüm yok. Turktelekomda iade aldılar. Ben tam iade alamadım.

Hala ne arıza kaydı açılıyor nede iade alabildim. Siiistem altyapı arızası uyarısı verince TurkNet port ve transmisyon ücreti ödemediğin eminim. Ama müşteriyi faturalandırmaya devam ediyor.