11 günlük kesinti ve türknetin benimle dalga geçmesi

TurkNet 'e geçtiğimden beri inanılmaz derecede rezil bir hizmet aldım aylarca sık sık internet kesintisiyle uğraştım fakat TurkNet asla umursamadı hayatımda müşteri memnuniyetini bu kadar önemsemeyen bir kuruluş görmedim 3 kere ekip gönderdiniz üçünde de türk telekom gelmedi şikayet ediyoruz dediniz ben artık bıktım bu rezillikten türk telekomun gelip gelmemesi benim umrumda değil beni ilgilendiren şu an internetimin olmaması onların gelmesini de siz sağlamak zorundasınız buna rağmen forumdaki bi üyenin tavsiyesiyile çeşitli mail adresine mail gönderdim konu hakkında beni iki kere aradılar asla bir sonuç bulamadım 11 günlük internet kesintisi sayesinde her şeyim akasadı böyle bir şeyin olması inanılmaz

Merhaba Samet, size yolladığım maillerin “kesinliği yoktur” yoktur diye belirttim. Burada mağdur olan sizlersiniz, bunu anlıyorum ve düzeltilmesi için elimden geleni hem kendim hem de TurkNet tarafın da yapıldığını düşünüyorum. TurkNet’in kabinlere veya altyapıya erişim yetkisi olsa evet, dediğiniz gibi TurkNet sorumlu olurdu ama maalesef, burada altyapı yerleşik operatör’e (Türktelekom’a) ait. Bölgeniz de Telekom ekiplerinin koordinasyon/ilgisizlik sorunu var. Müdürlüğe müracaat ediniz. (etmediyseniz)

Online işlem merkezinde genel çalışma bildirimi var mı kırmızı fon üzerinde?