11 gündür bitmeyen çile, hala internete bağlanamıyorum

9 gün bekledik ve nihayet internet geldi dedik ve 1 gün sonra tekrar gitti, yazıklar olsun TurkNet’e çok büyük pişmanlıksınız…
Bugün 11 gün oldu şu an hala internet kullanamıyoruz. Online işlem merkezinden sadece kayıt açıyoruz ama hiç bir işlem yok. Gerçekten iyice çocuk oyuncağına çevirdiler bu işi.

DSL Işığı mı yanmıyor yoksa İnternet Işığı mı veya ikisi de yandığı halde bağlantı kuramıyor musunuz?

Dsl Işığı yanmıyor maalesef

Baran Bey çözüm bulabilir misiniz gerçekten sinirlerim bozuldu, kaç gündür internetim yok. Kaç tane müşteri kaybettim

Yardımcı olmaya çalışacağım, binanızda bulunan ankastre kutusunda hattınız bağlı mı kontrol eder misiniz?

Evet bağlı, 7 Ağustosta gelen TurkNet Saha ekibi bağladı ve iç hatta sıkıntı olmadığını teyit etti aynı zamanda

Modemi ankastreye bağlayıp test etme şansınız var mı?

Dairenin portuna giren kablolara bağlasam yeterli mi aşağıdaki kutuda,

Evet sizin dairenize ait kabloya bağlayabilirsiniz.


Maalesef Dsl yine yok

Belki iç hattandır diye düşündüm ama değilmiş demekki. Büyük ihtimalle Türk Telekom kaynaklı olarak bağlantı sağlayamıyorsunuz. Destek kaydında en son gelen mesaj nedir?

İç tesisatı motorlada kontrol ettim:) sıkıntı yok

Merhaba,

Göndermiş olduğunuz arıza kaydına istinaden yapmış olduğum kontrollerde altyapınızdan kaynaklı sorun bulunmadığını ve sorunun yapılan kontroller sonucunda iç tesisatınızdan kaynaklı olduğu tespit edilmiştir. Arızanızın çözümü adına yerinde destek ekibimiz var. Bu ekibimizin 108TL’lik bir ücreti bulunmaktadır. kabul görmeniz durumunda 24 saat içerisinde sizi arayıp uygun bulduğunuz gün için randevu alır. Kontrolleri sonrasında arıza bulunmaz ise size hiçbir şekilde ücret yansıtılmaz. Ancak bulunduğu takdirde belirttiğim 108TL servis ücreti faturanıza yansıtılacak olup , onarım adına kullanılan ek ekipman için de ayrı bir ücretlendirme elden çıkabilir. Kabul etmemeniz durumunda bir elektrikçiden destek alarak:

• Ankastre kutusu ve bağlantı kabloları

• Bina içinden geçen telefon kablosu

• Duvarda bulunan prizler

• Daire içi bağlantı kabloları

• Spilitter cihazı

• Bilgisayar ve Modem bağlantılarını kontrol ederek arızanızın nereden kaynaklı olduğunu tespit edebilirsiniz.

Sağlıklı günler dilerim.

Şaka gibi ama gerçek, TurkNet saha ekibi yapmıştı kontolü iç hatta hehangi bir sıkıntı olmadığını belirtti, ama TurkNet Müşteri hizmetleri iç hattan kaynaklı diyor. İlginç değil mi

Müşteriye yani TurkNet’e, Telekom tarafından yapılan (sözde) kontrollerin sonucu iç hat sorunlu olarak gösterilmiş ki siz de böyle bir durum söz konusu değil, bağlantılar yanlış yapılmadıysa. Temsilciye: Gerekli aksiyonların alınması için yerinde destek ekiplerini talep ediyorum" diye belirtin.

Arıza kaydınız DSL ışığı yanmıyor şeklinde değil mi?

Evet Dsl ışığı yanmıyor şeklinde, Bugün TurkNet saha ekibi tekrar geldi ve İç hattın sağlam olduğunu, Sinyalin kutuya hiç gelmediğini TurkNet 'e ve bana belirtti. Yrın Ortak çalışma yapılacak deniliyor ama benim hiç umudum yok

1 Beğeni