10 gündür nakil işlemim tamamlanmadı

Merhaba,

Nakil işlemlerimi 13.12.2022 tarihinde başlattım 7 günlük yasal süreç geçti. Destek ekibi sağolsun hergün arayıp bilgi veriyor sürecin devam ettiği ile ilgili fakat herhangi bir gelişme olmuyor. Destek ekibi de gelmedi. Bu daha ne kadar sürecek TurkNet’ten memnunum ve farklı bir servis sağlayacısına gitmek durumda kalmak istemiyorum. Çoğu günlerde remote çalışıyorum ve internete acil ihtiyacımız var. Yardımcı olursanız sevinirim.

1279902
2380984adsl

Selamlar @Jubstaa, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Sürecinizin yerel sağlayıcı tarafından başvurunun ret alması nedeniyle uzadığını görüyorum. İlgili birimlerle iletişime geçerek gereken adımları attık. Ben de ekiplerden hassasiyet ve öncelik talep ettim :handshake:

Merhaba, yerel sağlayıcıdan kastınız nedir yeni taşındığımız bir daire herhangi bir internet bağlantısı mevcut değildi. Red sebebi olarak ne kaynaklanıyor? İşlemi hızlandırmak için yapabileceğimiz birşey var mı ?

Yerel sağlayıcı Turk Telekom. Telekom altyapısı üzerinden hizmet alacağınız için süreç birlikte yürütülüyor. Şu anda ret detayı görünmüyor. Tüm detayların paylaşılması ve sürecin hızlandırılması adına sizin için gereken adımları attık.

Merhaba, destek ekibinden şu şekilde bir mesaj aldım.

“ Merhaba İlker Bey,

Sizi aradım ancak ulaşamadım. Adresinize obk kablosu çekimi yapılması bilgisi iletilmiştir tarafımıza. Belirtilen adrese OBK çekilecek, talebiniz öncelik verilmek üzere ilgili birimlerimize bildirilmiştir. 09.01.2023 tarihine kadar kurulumun tamamlanmasını ön görülmektedir.

İyi günler dileriz.”

Binamızda fiber var daireye mi çekilecek? Artık acil olarak internete ihtiyacımız var daha erken bir tarih aralığına alınamıyor mu?

Evet dairelere kadar optik bağlantı kablosu (obk) çekilmesi gerekiyormuş. Kablo ekipleri bu işlemi tamamlandığında işlemlerinize devam edilebilir görünüyor. Süreci hızlandırmak adına bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip bilgi alabilirsiniz.

Bu arada bilgi için yazayım. Fiber dağıtım kutusundan eve fiber kablo çekiminde güzergahta sıkıntı yoksa (ilgili kanal, delikler vs) çekerler. Yoksa kabloyu bırakıyorlar siz elektrikçi vs çektiriyorsunuz. Yani tavsiyem eve gelecek güzergahı kontrol edin önceden yapılacak bir hazırlık varsa (delme, kablo kanalı gibi) yaptırın.