Merhaba, az önce 10 ay mevcut fiyat kampanyasına katıldım ancak ödeme ekranından sonra ekran beyaz kaldı. Herhangi bir SMS bilgilendirmesi de almadım ya da OİMde katıldığımı gösteren bir şey de bulamadım. Nasıl katıldığımı teyit edebilirim acaba?
Düzenleme: OİM anasayfasındaki kampanyaya katılın göstergesi hâlâ duruyor.
Merhabalar, işlem yaptığınız bankanın internet bankacılığı uygulamalarından ya da müşteri temsilcileri üzerinden provizyonda bekleyen ya da gerçekleşmiş herhangi bir ödeme yapılıp yapılmadığını kontrol eder misiniz?
Faturalarım kısmına tek bir fatura olarak gönderimi sağlanıyor. Şu an için görüntüleyemiyorsanız henüz provizyonda olabilir. Özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz kontrolünü yapmak isterim
“OİM anasayfasındaki kampanyaya katılın” kısmına bastığınızda aktif kampanya olduğunu görebiliyorsunuz. Zaten katılmadıysanız tekrardan sizden ücret talep edecektir.
TurkNet online işlemler menüsünü tek tek inceledim. 10 ay taksitli sabit ödeme kampanyası ile ilgili bir bölüm göremedim. Bana gelen SMS ve mail deki kampanyaya katıl kısmına tıkladığımda TurkNet OİM yönlendiriliyorum. Sayfaya girişe yaptığımda kampanya katılım yeri yok @alperenatici
Merhaba, @durakb İnternet sitesindeki TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden giriş yaptığınızda sol sekmelerden, Fatura ve ödeme - 10 ay sabit fiyat bölümüne girdiğinizde resimde ki gibi Aktif Planınız yazıyorsa 10 aylık kampanyaya katılmış oluyorsunuz.
Telefon uygulamasından girmeyeceksin orda gözükmüyor. Normal internet (Online İşlemler - TurkNet) sayfasını açıcaksın ordan giriş yapacaksın gösterdiğim yere gireceksin orda gözüküyor.