10 Ay Sabit Fiyat Kampanyası - Rehber & Hatırlatma

Merhabalar,

Sunduğumuz 10 Ay Sabit Fiyat Kampanyası sayesinde değişen piyasalardan kampanya süresince etkilenmiyor, bunu yaparken de herhangi bir taahhüt vermiyorsunuz. Siz değerli müşterilerimiz için geliştirdiğimiz kampanyamızın son katılım tarihi 25.08.2022’dir. Bu tarihten sonra kampanyaya katılmak mümkün değildir.


Kampanyadan kimler yararlanabilir?

TurkNet GigaFiber altyapısı kullanan müşteriler ve yeni aboneler dışında tüm TurkNet’liler kampanyadan faydalanabilir.


Kampanya yalnızca internet hizmeti için mi geçerli?

Hayır, kampanya internet hizmetiyle birlikte; ses, statik IP, data hizmetlerini de kapsar. TurkNet üzerinden aldığınız tüm hizmetler kampanya kapsamında ücretlendirilecektir.


Hangi bankalarda taksit imkanı var?

  • Akbank, Garanti, İş Bankası ve Yapı Kredi bankası ile peşine 3 taksit imkanından yararlanabilirsiniz.
  • Bankalara göre taksit sayıları ve imkanları farklılık gösterebiliyor. Listede olmayan bankalar için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.

Mevcut indirimler ücrete yansıyacak mı?

Eğer engelli vb. indirimli paketlerimizden faydalanıyorsanız, sahip olduğunuz indirim mevcut ödeme planınız x10 olacak şekilde kampanyaya yansır. Yani indirim hakkınızı kaybetmeden kampanyadan faydalanabilirsiniz.


Kampanya ne zaman aktif olacak?

Ağustos ayı faturanızı ödedikten sonra 10 Ay Sabit Fiyat Kampanyası’na geçiş yapabilirsiniz.


Kampanyayı görüntüleyemiyorum, ne yapmalıyım?

“Kampanyadan kimler yararlanabilir?” başlığında yer alan grupların dışındaysanız ve yine de kampanyayı görüntüleyemiyorsanız aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz;

  • Online İşlemler - TurkNet adresini bilgisayardan ziyaret edin. Kampanya “Fatura & Ödeme” başlığı altında yer alır.
  • Bilgisayardan ziyaret etmenize rağmen görüntüleme sağlayamıyorsanız fatura destek kaydı oluşturun.

Kampanyaya katıldığımı nasıl anlayabilirim?

  • Online İşlemler - TurkNet > Fatura & Ödeme üzerinde katıldığınız kampanya için “Kampanyaya Katıl” butonu kaybolur ve yerini “Aktif Kampanya” ibaresi alır.

Ödeme yaptım fakat kampanyaya katılmamış olarak görünüyorum, ne yapmalıyım?

  • Kampanyaya katıldıysanız ve hala kampanyaya katıl ibaresi geliyor ise ödemenizin provizyonda olup olmadığını kontrol etmeniz, provizyonda ise işlemin tamamlanmasını beklemeniz gerekiyor.
  • Provizyonda bekleyen işlem yoksa ve ödeme gerçekleşmesine rağmen kampanyaya katılımınız görünmüyor ise 48 saat beklemenizi rica ediyoruz. 48 saatin sonunda problem devam ediyor ise banka ile görüşülüp işlemde herhangi bir sorun olmadığının teyit edilmesi gerekiyor. Devamında ödemenin dekontu alınıp Online İşlemler - TurkNet üzerinden fatura destek kaydı oluşturmanızı ve dekontu kayıt içerisinden iletmenizi rica ediyoruz.

Kampanyadan ayrılmak istiyorum, ne olacak?

  • Başta da belirttiğimiz gibi bu bir taahhüt değildir. Dilediğiniz zaman kampanyayı iptal edebilir, herhangi bir kesinti olmadan geri kalan haklarınızı iade alabilirsiniz.

Merak ettiklerinizi veya yorumlarınızı bu konu başlığı altında bizimle paylaşabilirsiniz.
Sağlıklı günler TurkNet ailesi :wave:

  • Kampanyaya Katıldım
  • Kampanyaya Katılmadım
  • Katılmayı Düşünüyorum

0 oylayanlar


Sabit Fiyatlı İnternet Kampanyası — TurkNet bağlantısından yararlanılmıştır.

2 Beğeni

Bu süre içerisinde yalın internete geçiş yaparsak 10tllik tutar iade edilir mi acaba?

1 Beğeni

Nisanin 7 sinde aboneligim başladı. O süre civarında Haziran 2023 e kadar sabit fiyat garantisi sözü verildi.
Bizde bir fiyatlandırma değişikliği olmayacaktır, doğru mudur?

Merhaba, 1 Mart - 1 Mayıs arasında abone olan kullanıcılarımız fiyat değişikliğinden etkilenmeyecekler.

2 Beğeni

55039239 destek kayıt numaram da bu…


4 gün oldu hala bekliyoruz bakalım, aya merdiven yapacağız sanki, tıklayınc ödeme sayfası çıkıyor hala, sanırım birdaha ödeme bekliyorlar.

1 Beğeni

Merhabalar @safak970, kampanyaya katılımınız ile alakalı bir sorun yok. 08.08.2022 tarihinde katılımınız sağlandı ve sistemimize yansıdı :wave:

1 Beğeni

Arkadaşını getir kampanyası ile indirim kazandım. Ancak bu indirim sabit fiyat kampanyasına neden yansımıyor?

Merhaba, arkadaşını getir kodu indirimi 10 Ay Sabit Fiyat kampanyanızın bitiş tarihinden sonra faturanıza indirim olarak yansıtılacak.

1 Beğeni

Selamlar @hgorkemtunc, kampanya haklarınız 10 Aylık Peşin Ödeme kampanyası sonunda geçerli olacak :wave:

Merhaba,

Kampanya maddelerinde Gigafiber aboneleri hariç deniyor ama ben gigafiber abonesiyim ve abonelik ekranı bende de açılıyor.

1 Beğeni

Merhabalar, özel mesaj üzerindeki bildirime dönüş yaparsanız sevinirim :raised_hand:t2:

Ben de gigafiber abonesi olmama rağmen kampanya gözüküyor.

Kampanyaya dün


katıldım. Bugün MH tarafından arandım kampanya süresi bitiyor dedi bende katıldım dedim kredi kartı banka provizyon gerçekleşmiş peşin tek çekim ancak hala sistemde kampanya ya katıl çıkıyor.

Tarayıcı üzerinden online işlem merkezine girin, soldaki menüden fatura&ödeme adımına tıklayın. 10 ay sabit fiyat yazısı olması lazım, ona tıklayın. Aktif planınız şeklinde yazıyorsa kampanyaya katılmışsınız demektir. Ben de katıldım 1 hafta önce, benim de ana sayfamda hala katıl yazısı çıkıyor. Önemsemeyin.

Sistemsel bir sorun var gibi duruyor. @alperenatici bey yardımcı olacaktır.

Yazılımcılar neden çözüm bulamıyorlar. Dün MH görevlisi nede söyledim. Kampanya katıldıktan sonra SMS ve mail ile “kampanya ya katıldınız teşekkürler” diye bilgilendirme yapmak bu kadar mı zor. Otomatik boot bu işlemi yapar

Haklısınız. Sizin gibi sorun yaşayanlar oldu. Her zamanki TurkNet işte, hiçbir şeyi tam değil maalesef. Ben satın aldığımda hemen provizyona düştü ve kampanyaya katılım onay smsi geldi TurkNet’ten. Umarım sorununuz çözülür.