Merhabalar,
Sunduğumuz 10 Ay Sabit Fiyat Kampanyası sayesinde değişen piyasalardan kampanya süresince etkilenmiyor, bunu yaparken de herhangi bir taahhüt vermiyorsunuz. Siz değerli müşterilerimiz için geliştirdiğimiz kampanyamızın son katılım tarihi 25.08.2022’dir. Bu tarihten sonra kampanyaya katılmak mümkün değildir.
Kampanyadan kimler yararlanabilir?
TurkNet GigaFiber altyapısı kullanan müşteriler ve yeni aboneler dışında tüm TurkNet’liler kampanyadan faydalanabilir.
Kampanya yalnızca internet hizmeti için mi geçerli?
Hayır, kampanya internet hizmetiyle birlikte; ses, statik IP, data hizmetlerini de kapsar. TurkNet üzerinden aldığınız tüm hizmetler kampanya kapsamında ücretlendirilecektir.
Hangi bankalarda taksit imkanı var?
- Akbank, Garanti, İş Bankası ve Yapı Kredi bankası ile peşine 3 taksit imkanından yararlanabilirsiniz.
- Bankalara göre taksit sayıları ve imkanları farklılık gösterebiliyor. Listede olmayan bankalar için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.
Mevcut indirimler ücrete yansıyacak mı?
Eğer engelli vb. indirimli paketlerimizden faydalanıyorsanız, sahip olduğunuz indirim mevcut ödeme planınız x10 olacak şekilde kampanyaya yansır. Yani indirim hakkınızı kaybetmeden kampanyadan faydalanabilirsiniz.
Kampanya ne zaman aktif olacak?
Ağustos ayı faturanızı ödedikten sonra 10 Ay Sabit Fiyat Kampanyası’na geçiş yapabilirsiniz.
Kampanyayı görüntüleyemiyorum, ne yapmalıyım?
“Kampanyadan kimler yararlanabilir?” başlığında yer alan grupların dışındaysanız ve yine de kampanyayı görüntüleyemiyorsanız aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz;
- Online İşlemler - TurkNet adresini bilgisayardan ziyaret edin. Kampanya “Fatura & Ödeme” başlığı altında yer alır.
- Bilgisayardan ziyaret etmenize rağmen görüntüleme sağlayamıyorsanız fatura destek kaydı oluşturun.
Kampanyaya katıldığımı nasıl anlayabilirim?
- Online İşlemler - TurkNet > Fatura & Ödeme üzerinde katıldığınız kampanya için “Kampanyaya Katıl” butonu kaybolur ve yerini “Aktif Kampanya” ibaresi alır.
Ödeme yaptım fakat kampanyaya katılmamış olarak görünüyorum, ne yapmalıyım?
- Kampanyaya katıldıysanız ve hala kampanyaya katıl ibaresi geliyor ise ödemenizin provizyonda olup olmadığını kontrol etmeniz, provizyonda ise işlemin tamamlanmasını beklemeniz gerekiyor.
- Provizyonda bekleyen işlem yoksa ve ödeme gerçekleşmesine rağmen kampanyaya katılımınız görünmüyor ise 48 saat beklemenizi rica ediyoruz. 48 saatin sonunda problem devam ediyor ise banka ile görüşülüp işlemde herhangi bir sorun olmadığının teyit edilmesi gerekiyor. Devamında ödemenin dekontu alınıp Online İşlemler - TurkNet üzerinden fatura destek kaydı oluşturmanızı ve dekontu kayıt içerisinden iletmenizi rica ediyoruz.
Kampanyadan ayrılmak istiyorum, ne olacak?
- Başta da belirttiğimiz gibi bu bir taahhüt değildir. Dilediğiniz zaman kampanyayı iptal edebilir, herhangi bir kesinti olmadan geri kalan haklarınızı iade alabilirsiniz.
Merak ettiklerinizi veya yorumlarınızı bu konu başlığı altında bizimle paylaşabilirsiniz.
Sağlıklı günler TurkNet ailesi
- Kampanyaya Katıldım
- Kampanyaya Katılmadım
- Katılmayı Düşünüyorum
0 oylayanlar
Sabit Fiyatlı İnternet Kampanyası — TurkNet bağlantısından yararlanılmıştır.