Dün sabah aniden internet gitti arıza kaydı oluşturdum 3 defa arandığında hiçbir sorun olmadığını söylediler her aradıklarında farklı farklı sorun olmadıklarını söylediler. dün akşam tekrar ulaştığımda arıza kaydı açıp sabah türk telekom yetkileri tespit edecektir dendi sabah olmasını bekledim internet hala yok. Modem resetleyin dendi resetledim kurulum yaptım ama bana verdikleri modem kullanıcı adı ve şifresini girdiğimde ise iss hatalı uyarı almaya başladım modem hiçbir şekilde kabul etmiyor destek formundan bunu bildirmeme rağmen dönüşler min 4 saat şeklinde oluyor yeni şifre ve k.a verin diyorum bir şey denmiyor. Hala bekliyorum 28 saat olacak neredeyse bu problem çözüldüğünde iptal için gereken işlemleri başlatacağım ilgi alaka 0
Merhaba, müşteri numarası yada internet açarken verdiğiniz telefon numarasını yazarsanız bildireceğim. Bilgileriniz olmadan işlem yaptıramam