1 aydır online işlemde görülen ahata mesajı

1 ay veya daha fazla oldu bilemiyorum. bu yazı her iki aboneliğimde görünmektedir. 1. üsküdar diğer abonelik şile dedir. ve bu yazıdan sonra üsküdardaki aboneliğimde 85 mbps hızlardan 75 lere düştü. bu mesaj neden gitmiyor hattımla ilgili bir sorun mu vardır? bilgi verebilirseniz sevinirim.

Merhabalar, sizin sistem üzerinde gördüğünüz bu mesaj genel arıza bildirimi içeriyor. Şu an kullanım gerçekleştiriyor musunuz?

İsterseniz bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden iletin. Ben bir kontrol edeyim. Size bilgi vereyim.

1 Beğeni

Merhaba hocam aynisi bendede olduğu icin konu acmak istemedim bu cökme yaşandığı zaman yazmaya basladı hat anannemlerin fakat teknik bilgilerde online süresi degişiyor yardimci olurmusun

Merhabalar, konuya açıklık getirmek istiyorum.

Yerleşik Operetör planlı bakım çalışmaları yaparken TurkNet’e haber verip çalışma yapılan bölgeler için genel arıza anonsları devreye alınıyordu. Bu anonslarla kullanıcılarımız bilgilendiriliyor ve durumdan haberdar ediliyordu.

Anonslar devreye alındıktan sonra birbiri ile entegreli olan sistemler planlı çalışma bittikten sonra o anonsu otomatik olarak kalıdıyordu. Ancak bu aşamasa sistemsel bir hata ile karşılaşıldığı için bazı bölgelerde planlı çalışma bitse bile anonslar hala devrede kalmıştı.

Bu durumu ben içeriye ekiplerimize ilettikten sonra testip ettik ve hızlıca gerekli aksiyonlarımız aldık. Yarın itibariyle aldığınız anons ve bildirileri görmeyeceksiniz :slight_smile:

Keyifli kullanımlar dilerim.

1 Beğeni