1 aydır bağlantı yapılmadı

Arkadaşıma bağlantı için 1 ay önce başvuru yaptık. TurkNet ekipleri geldi ankastrede telekom etiketleme yapmadı diye rapor tuttular. Telekom hala gelip etiketleme yapmadı. Arıza oluşturuyorlar türktelekom tt kaynaklı arıza yok diyip herdefasında arızayı kapatıyor. Türknetin dediği telekom tarafından bağlantı bekleniyor diye sürekli arıza kaydı atıyor ama telekomda herdefasında tt kaynaklı arıza yok diyor. Nasıl yok izleyeceğiz bilemedim şuanda

Yokmu bir delikanlı bana yardımcı olacak bu koskoca formda.

Öncelikle delikanlılık ile alakalı bir durum bulunmamakta :slight_smile:
TürkTelekom ankastrenize bir kablo çekip ucuna sizin bilgilerinizin bulunduğu bir etiket takmalı.(bu kısmı TurkNet yapamaz)
Siz kendiniz kontrol edin bilgilerinizin bulunduğu bir etiket var mı var ise tekrardan iletişime geçin yapmanız gerekenleri size açıklayalım. Yok ise tekrardan dönüş yapın ne yapabiliriz onları konuşalım.

1 Beğeni

Merhaba,

Bu işler delikanlılık ile olsaydı keşke. :slight_smile: Etiketleme yapılmıştır ki TT gelip arıza yok diyor. Bir ileride yada bir geride bulunan ankastreye bakın belki etiketleme onlara yapılmış oalbilir. Eğer durum öyle değilse bölge müdürlüğüne gidin TT’nin ve durumu izah edin. Onlar size yardımcı olacaktır.

1 Beğeni

Maalesef etiketleme yok ankastreme hergün gidip gelip bakıyorum. Türknetin dediği tt kaynaklı arıza yok deseler bile arka planda çalışmalar devam ediyor diyor süre veremiyorum ama yapılacak etiketleme diyor. Tt etiketleme yapsa TurkNet 'e demezmi Bn iz etiketleme yaptık gidin bakın diye. Türktelekom yapmadıki TurkNet 'te hala bekliyor :slight_smile:

1 Beğeni

Çok nadir de olsa TT bazen başka apartmanlara etiketlemenin yaptığı görülmemiş değil :smiley: İsterseniz başka ankastre kutularına bakabilirsiniz belki etiketiniz oradadır.
Diğer yapabileceğiniz sonuç ise bölgenizdeki TürkTelekom merkezlerinden birisine gidip durumu anlatmak. (hiç önermiyorum fakat sürekli bu etkinliği tekrarlamak bir tandığım aynı şekilde bu sorunu yaşayıp ekmek almaya giderken bile önünden geçip şikayet etmişti 1 hafta geçmeden sorunu çözdüler. günde min 5 kez gittiğini söylemişti. asla bu tarz şeyler yapmamalısınız yapmamanız için anlattım bunu zaten :smiley: )

Aynı sorun bende de mevcut 2 aya yakın suredir TT tarafından etiketleme islemim yapılmadı, kutuya baktıgımda turknetin etiketi var TT tarafından hic bir sey yok arıza kaydı acılıyor aciliyetim iletiliyor fakat hic bir gelisme olmuyor ayrıca turktelekom mudurlugune de gittim hic bir sekilde yardımcı olmuyorlar sorunun neden çözülmediği hâlâ garibime gidiyor, bir hafta daha bekleyip aboneligimi baslamadan iptal ettiricem.

Biraz önce ttelokom ceosu ümit önala mail attım. Adam mailime cevap atmış. İlgili birimdeki ekip arkadaşlarıma bilgilendirme yaptım size dönüş yapacaklar diye. Bakalım nolacak ceo da çözemezse bu işi kimse çözemez :smiley: